2

آرای انتخابات شورای شهر بندرعباس بازشماری می شود

  • کد خبر : 223473
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲:۴۱

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان هرمزگان گفت:اعضای این هیات با امضا و ارسال نامه ای خطاب به فرماندار بندرعباس، خواستار بازشماری آرای تمامی صندوق های انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس شده اند.

احمد مرادی جمعه شب در یک نشست خبری افزود: پس از برگزاری این انتخابات حدود ۵۰کاندیدا ، در مهلت قانونی نسبت به نتایج اعلام شده به صورت رسمی اعتراض کردند که هیات عالی نظارت بر انتخابات استان در مرحله تصمیم به بازشماری ۲۶صندوق از مجموع ۱۸۱صندوق گرفت.

به گزارش افق نیوز، وی ادامه داد:با پایان بازشماری ۲۶صندوق، تغییراتی در نتایج قبلی به وجود آمد و نفر دوازهم که اولین نفر فهرست اعضای علی البدل بود جایگزین آخرین نفر اعضای اصلی شورا شد و همچنین تغییراتی نیز در ترتیب اعضای اصلی و علی البدل به وجود آمد و یک نفر نیز از فهرست اعضای علی البدل خارج شد و فرد دیگری خارج از فهرست علی البدل های قبلی جایگزین وی شد.

مرادی اضافه کرد:با توجه به این تغییرات، هر سه عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات استان نسبت به ضرورت بازشماری ۱۵۵صندوق دیگر هم نظرشده و این موضوع را بعد از ظهر جمعه۲۶خرداد به طور رسمی به فرمانداری بندرعباس اعلام کردند.

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای هرمزگان تصریح کرد:اختلاف زیادی که در آرای بازشماری شده ۲۶صندوق مرحله اول دیده می شود نشان می دهد، خطاها نمی تواند سهوی باشد.

وی درعین حال یادآور شد:فرماندار بندرعباس پس از اطلاع از نظر هیات عالی نظارت مبنی بر بازشماری تمام آرا، خواستار ادامه نیافتن بازشماری پس از ۲۶صندوق بوده است.

منبع: ایرنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=223473

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر