2

تاسیس ۴۰ نمایندگی شرکت آپکو در سراسر کشور

  • کد خبر : 223535
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵

در راستای تسهیل ارتباط با مشتریان و استفاده از کالا و خدمات شرکت آپکو در کوتاه ترین زمان، ۴۰ نمایندگی این شرکت در سطح کشور تاسیس می شود.

به گزارش افق نیوز به نقل از ایکوپرس، مدیرعامل شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو(آپکو) از راه اندازی بزرگ ترین مرکز تخصصی آپشن و تجهیزات خودرو در برنامه توسعه ای خبر داد و گفت: این اقدام منجر به ارتقای سطح تکنولوژی خودرو،‌ ایجاد اشتغال و رضایت مشتریان محصولات ایران خودرو خواهد شد.

 

کیوان وزیری، شرکت آپکو با مالکیت کامل ایران خودرو را حافظ برند این شرکت دانست و  با بیان این که یکی از مهم ترین ابزارهای خوددروساز برای افزایش سهم بازار توجه به آپشن است گفت: آپکو برنامه توسعه ای ترسیم کرده که در این سال ها رویکردهای بهبود متنوعی در مسیر رضایت مشتریان به اجرا گذاشته خواهد شد.

وزیری ایجاد گزینه آپشن در زمان ثبت نام مشتری را از برنامه های آپکو عنوان کرد و گفت: آپکو فهرست اقلام خود را در زمان نام نویسی، در اختیار مشتری قرار می دهد تا خودرو به صورت آپشن شده و بدون نیاز به مراجعه به مراکز آپشن غیراستاندارد تحویل وی شود. در این زمینه درحال برنامه ریزی با معاونت های تولید و فروش ایران خودرو هستیم.

وزیری با بیان این که آپشن از رنگ و صدای متفاوت در دهه های ۶۰ و ۷۰ به تجهیزات و تکنولوژی روز تغییر کرده اظهار کرد:  بعضی از رقبای خارجی توانسته اند با استفاده از پلتفرم قدیمی خودروسازان مطرح دنیا و تنها با آپشن بندی، بازار مناسبی را کسب کنند و آپکو نیز در صدد است تا با نیازسنجی مشتریان محصولات ایران خودرو، خودرو را با آپشن های مناسب در اختیار او قرار دهد.

وی تامین قطعات با کیفیت را مهم ترین راه‌کار توسعه بازار آپشن برشمرد و گفت: قطعات ارایه شده از سوی آپکو دارای شناسنامه کیفیت به عنوان نشان دهنده فرآیندهای طراحی و مهندسی است. آپکو قصد دارد با ارایه محصول با کیفیت تفاوت بارز خود با واسطه گران نامعتبر را نشان دهد.

مدیرعامل آپکو نصب قطعات آپشن در خطوط تولید را از جمله روش های آپشن بندی خودرو عنوان کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته نصب ۵۷ قلم آپشن آپکو علاوه خط تولید ایران خودرو در کانکس های مستقر آپکو در پارکینگ های تحویل تهران و نمایندگی های خدمات پس از فروش ایران خودرو در سراسر کشور نیز پیش بینی شده است.

وی افزود:‌ محصولات آپکو در زمان استفاده از خدمات امدادخودرو نیز به مشتریان معرفی می شود تا در صورت نیاز و خواست مشتری بر روی خودرو نصب شود.

وی با اشاره به آپشن بندی ۷۰ درصدی خودروها پس از تحویل به مشتری گفت: آپکو در تلاش است تا با ارایه قطعات با کیفیت و ارایه خدمات مطلوب این بخش از خودروها را با روش های پیش بینی شده آپشن بندی کند.

 

وزیری ارایه خدمات به خودروهای خارجی را نیز در برنامه های آینده آپکو دانست و گفت: عملکرد مثبت و مطلوب آپکو برای محصولات ایران خودرو مسیر شرکت آپکو را برای تامین نیاز سایر خودروها هم  هموار خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت آپکو ضمن تاکید بر ترویج مفهوم آپشن بر اساس ویژگی های فرهنگی و جغرافیایی هر منطقه، از توسعه فعالیت این شرکت به کشورهای صادراتی نیز خبر داد و گفت:‌ درحال رایزنی برای ارایه قطعات آپشن در محصولات صادراتی هستیم.

وزیری افزود: در آینده ای نزدیک شرایط فروش قسطی قطعات آپشن بروی محصولات ایران خودرو از طریق نمایندگی های شرکت آپکو اعلام می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=223535

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر