1

همه چیز از نقل‌و انتقالات پرسپولیس/ ۶ بازیکن در لیست مازاد برانکو/ جنس سرخپوشان جور شد

  • کد خبر : 223696
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰

سرخپوشان در فصل نقل و انتقالات هم بازیکنان مطرحی به خدمت گرفتند ولی ممکن است چند بازیکن خود را هم از دست بدهند.

افق نیوز، باشگاه پرسپولیس که پس از قهرمانی در لیگ برتر و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیاز به تقویت نفرات خود را حس می‌کرد و به همین دلیل شروعی زودهنگام و پرقدرت در نقل و انتقالات داشت و در همان روزهای اول با جذب گادوین منشا و شجاع خلیل‌زاده توانست تا حدودی بازیکنان موردش نظر را جذب کند.

 

ورودی‌ها:

پرسپولیس تا این لحظه به جز منشا و خلیل‌زاده، شایان مصلح و سیامک نعمتی را هم به خدمت گرفته است. خرید‌هایی که تماماً با نظر مستقیم برانکو و در جهت رفع نیاز‌های تیم جذب شده‌اند. در این میان صحبت از مذاکره این باشگاه با بشار رسن عراقی هم مطرح است ولی هنوز این انتقال رنگ و بوی جدی به خودش نگرفته است.

 

سرخپوشان مهدی‌ قائدی و داریوش شجاعیان را هم می‌خواستند ولی در جذب این دو بازیکن از رقیب سنتی خود، استقلال شکست خوردند.

 

خروجی‌ها:

علاوه بر رامین رضاییان که پیش از پایان فصل توسط برانکو کنار گذاشته شد، سرخپوشان در حال حاضر سروش رفیعی را هم تقریباً از دست داده‌اند و صحبت از توافق این بازیکن با تیم‌های قطری شنیده می‌شود. هرچند رفیعی هنوز با هیچ باشگاهی در این کشور به توافق نهایی نرسیده است و احتمال کمی برای بازگشتش به پرسپولیس وجود دارد.

 

اخبار تایید نشده خبر از جدایی چند بازیکن دیگر از جمله علیرضا بیرانوند و مهدی طارمی از جمع سرخپوشان می‌دهد که البته مشخص نیست چقدر صحت داشته باشد.

 

فهرست مازاد:

سامان نریمان‌جهان، محمد آرام‌طبع،  حامد آقایی، رضا کرملاچعب و شهاب کرمی بازیکنانی هستند که از همان ابتدا مشخص بود در اندیشه‌های فصل بعد برانکو جایی ندارند و از جمع سرخپوشان جدا شدند. با این وجود همچنان فهرست بازیکنان پرسپولیس پر شده است و اگر این باشگاه بخواهد بازیکن جدید به خدمت بگیرد باید نام یک نفر را از فهرست خود خارج کند. به احتمال زیاد این بازیکن احسان علوان‌زاده است.

 

جنس جور سرخپوشان

پرسپولیس در حال حاضر نفرات خوبی در هر پست دارد و حتی اگر بازیکنانی که شایعه جدایی‌شان مطرح شده است از جمع نفرات این تیم کنار بروند، بازهم می‌توان گفت مشکل چندانی برای برانکو در انتخاب ۱۱ نفر اصلی خود پیش نمی‌آید. اگر پرسپولیس فصل گذشته از نبود یک مهاجم تمام کننده به جز طارمی رنج می‌برد و در خط دفاع با نبود جلال حسینی یا محمد انصاری به مشکل می‌خورد، در حال حاضر با چنین موضوعی درگیر نیست. سیامک نعمتی هم از دیگر خریدهای خوب سرخپوشان است که از او به عنوان جانشین سروش رفیعی یاد می‌شود و هواداران پرسپولیس منتظر ادامه درخششی که در پیکان از زوج او و منشا دیده می‌شد در این تیم هستند.

 

باید دید با توجه به عملکرد خوب سرخپوشان در نقل و انتقالات، این تیم می‌تواند از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر دفاع کنه یا نه.

جام

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=223696

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر