1

اسپانیا ۳ – ۱ ایتالیا؛ با هت‌تریک سائول، لاروخا در فینال حریف آلمان شد

  • کد خبر : 224456
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱:۳۵

در دیدار نیمه نهایی رقابت های یورو زیر ۲۱ سال، تیم ملی اسپانیا موفق شد به لطف درخشش خیره کننده سائول و دیگر ستاره  های خود، ۳-۱ ایتالیا را مغلوب کرد.

اسپانیا-3-1-ایتالیا؛-با-هتتریک-سائول-لاروخا-در-فینال-حریف-آلمان-شد

 

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، نسل طلایی تیم جوانان اسپانیا با هدایت آلبرت سلادس موفق شد در دیدار نیمه نهایی از سد ایتالیای تحت هدایت دی بیاجو عبور کرده و راهی فینال رقابت ها شود؛ اسپانیا در فینال با آلمان بازی خواهد کرد.

دقیقه ‘۵۶ (۱-۰)(سائول نیگز): حرکت پا به توپ فوق العاده سبایوس تا پشت محوطه ادامه داشت و در نهایت پاس او به داخل محوطه، نصیب سائول شد تا این بازیکن بعد از کنترل توپ با ضربه پای چپ تماشایی توپ را به گوشه دروازه دوناروما بفرستد.

دقیقه ‘۵۸: کار برای ایتالیا سخت تر شد؛ گالیاردینی با خطایی که روی سبایوس انجام داد، دومین کارت زرد خود را دریافت کرد و از بازی اخراج شد.

دقیقه ‘۶۲ (۱-۱)(فدریکو برناردسکی): ایتالیا با ۱۰ نفر هم به گل تساوی دست یافت؛ حرکت پا به توپ عالی این بازیکن تا پشت محوطه ادامه داشت و در نهایت با شوتی دقیق و زمینی به گوشه دروازه، حساب کار را ۱-۱ کرد.

دقیقه ‘۶۵ (۲-۱)(سائول نیگز): هافبک اتلتیکو مادرید ستاره بی چون و چرای این دقایق اسپانیا بود؛ پاس دلوفئو به او با ضربه ای استادانه و تماشایی از پشت محوطه همراه شد که توپ دور از دستان دوناروما به گوشه دروازه راه پیدا کرد.

دقیقه ‘۶۸: حرکت دلوفئو روی یک ضد حمله از سمت راست، که این بازیکن توپ را روی پای چپ خود آورد و اقدام به شوت زنی کرد که دوناروما این بار تسلیم نشد و توپ را برگشت داد.

دقیقه ‘۷۴ (۳-۱)(سائول نیگز): هت‌تریک کامل شد؛ فرار عالی آسنسیو از سمت چپ که با سری بالا، پاس به بیرون داد و سائول از راه رسید و با یک بغل پای مطمئن توپ را به گوشه پایین دروازه ایتالیا فرستاد.

در نهایت بازی با همان نتیجه ۳-۱ پایان یافت و اسپانیا با حذف ایتالیا راهی فینال رقابت های یورو جوانان شد.

آمار بازی:

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=224456

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر