1

سوال از وزرای راه، کشاورزی و ارشاد در دستور کار هفته آینده مجلس

  • کد خبر : 224693
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶

سوال نمایندگان از وزرای راه، کشاورزی و ارشاد هفته آینده در دستور کار مجلس خواهد بود.

صحن مجلس

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات علنی یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه (یازدهم، سیزدهم و چهاردهم تیرماه) ادامه رسیدگی به طرح حمایت از هنرمندان و استادکاران صنایع دستی، لایحه یک فوریتی اعطای تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال در روستاها با اولویت مناطق کمتر توسعه‌یافته، عشایری‌ و مرزی و طرح الحاق یک ماده به قانون مبارزه با مواد مخدر را در دستور کار دارند.

لایحه اصلاح تبصره ماده (۸۶) اصلاحی قانون مالیات‌های مستقیم، لایحه مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی و لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در مجمع مقامات مالیاتی کشورهای اسلامی از دیگر دستور کارهای مجلس در هفته آینده خواهد بود.

نمایندگان همچنین در جلسات هفته آینده لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ارمنستان در مورد استفاده مشترک از دروازه مرزی نوردوز- مغری و لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه پیشگیری و واکنش به شرایط اضطراری در دریای خزر را مورد رسیدگی قرار خواهند داد.

سوال جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات از وزیر راه و شهرسازی، سوال سیدکمال‌الدین شهریاری نماینده دشتی و تنگستان از  وزیر جهاد کشاورزی و سوال حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر، برخوار و میمه از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر دستور کارهای جلسات هفته آینده مجلس است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=224693

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر