2

«محمدعلی زم» درباره ارتباط با پسرش شفاف سازی کند

  • کد خبر : 225897
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶

دبیر سابق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیر‌کبیر عضو دفتر تحکیم وحدت گفت: محمدعلی زم در مورد کلیپ منتشره توسط فارس شفاف سازی‌ کند. با توجه به اصل تبری پیش داوری نمی‌کنیم اما اگر ارتباطی با فرزندش دارد مسئول تمام دروغگویی‌ها در این کانال تلگرامی است.

 

خبرگزاری فارس: «محمدعلی زم» درباره ارتباط با پسرش شفاف سازی کند

علیرضا صفرپور دبیر سابق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیر‌کبیر عضو دفتر تحکیم وحدت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به انتشار فیلمی مبنی بر ارتباط روح‌الله زم مدیر آمد‌نیوز با پدرش محمدعلی زم یکی از افراد وابسته به دولت، بیان داشت: لازم است خود محمدعلی زم در مورد کلیپ منتشره توسط فارس شفاف سازی‌ کند. با توجه به اصل تبری پیش داوری نمی‌کنیم اما ا گر ارتباطی با فرزندش دارد مسئول تمام دروغگویی‌ها و اختناق‌ها در این کانال تلگرامی است.

وی ادامه داد: برخی اطلاعات نشان می‌دهد که عواملی در داخل با این کانال تلگرامی همراه هستند. وزارت اطلاعات در این زمینه مسئولیت جدی دارد چرا که جمهوری اسلامی تجربه تلخی از دوران مسئولیت دادن به برخی در دولت اصلاحات دارد و شاهد بودیم که از همان دولت عده‌ای ضد انقلاب و درخواست‌کننده تحریم برای مردم بوجود آمد و خارج نشین شدند و هر روز علیه کشور موضع‌ می‌گیرند.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: تجربه تلخ جمهوری اسلامی در آن  دوران باعث می‌شود که تلاش شود تا این اتفاق تلخ در دولت روحانی تکرار نشود. روحانی و وزارت اطلاعات باید به شدت مراقب باشند که چنین اتفاقات تلخی در بدنه دولت بوجود نیاید.

صفرپور تاکید کرد: درباره بوجود آمدن چنین کانال‌های تلگرامی و ایجاد اپوزیسیون خود مسئولین نیز تقصیر دارند و باید پاسخگو باشند. مساله دیگر این است که وزیر ارتباطات اعلام کرده بود کانال‌های تلگرامی تحت کنترل هستند.

وی بیان داشت: چطور هر روز شاهد بستن کانال‌های غیراخلاقی هستیم که کار بسیار خوبی هم هست اما در حذف کانال‌های تلگرامی که به آرمان‌های انقلاب و مردم توهین می‌کنند، کوتاهی می‌شود.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: کانال‌های تلگرامی که به اهداف و مقدسات توهین می‌کنند در حال فعالیت هستند اما هیچ برخوردی با آنها نمی‌شود و هر روز هم تعداد آنها بیشتر می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=225897

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر