3

هافبک آینده دار و جدید سرخ ها از ریاض به پرسپولیس می‌آید

  • کد خبر : 226584
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

این هافبک تهاجمی که یکی از ستاره‌های آینده دار فوتبال آسیا محسوب می‌شود، از بازیکنان کلیدی تیم عراق در این مسابقات محسوب می‌شود اما برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم برانکو کار سختی پیش رو دارد.

بشار رسن خرید عراقی پرسپولیس که هنوز به جمع شاگردان برانکو اضافه نشده، این روزها به همراه تیم عراق برای مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا در رده امیدها در عربستان حضور دارد.
بشار رسن هافبک آینده دار و جدید سرخ ها  از ریاض به پرسپولیس می‌آید

افق نیوز/آخرین خرید برانکو در فصل نقل و انتقالات به همراه تیم عراق برای مسابقات مقدماتی زیر ۲۳ ساله‌های آسیا به عربستان سفر کرد. بشار رسن خرید عراقی پرسپولیس که هنوز به جمع شاگردان برانکو اضافه نشده، این روزها به همراه تیم عراق برای مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا در رده امیدها در عربستان حضور دارد.

 

عراق در این مرحله از مسابقات با عربستان، بحرین و افغانستان همگروه است و ستاره جدید قرمزپوشان پس از برگزاری این مسابقات پیش از شروع لیگ برتر به اردوی پرسپولیس اضافه می‌شود تا آخرین بازیکنی باشد که به رختکن برانکو اضافه می‌شود. این هافبک تهاجمی که یکی از ستاره‌های آینده دار فوتبال آسیا محسوب می‌شود، از بازیکنان کلیدی تیم عراق در این مسابقات محسوب می‌شود اما برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم برانکو کار سختی پیش رو دارد. پرسپولیسی‌ها صادق محرمی را نیز در اردوی تیم امید ایران دارند که این بازیکن نیز مانند رسن پس از پایان مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا در رده سنی زیر ۲۳ سال به ایران بازخواهد گشت.

جام

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=226584

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر