2

شیعی: مسایل مربوط به کی‌روش را از تاج بپرسید

  • کد خبر : 227623
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت:« امروز و فردا دو مهاجم افریقایی برای قرارداد با این باشگاه به ایران می آیند.»

به گزارش ورزش سه، پیکان در اولین بازی فصل مقابل پدیده متوقف شد. محمود شیعی مدیرعامل پیکان درباره اولین نمایش تیمش گفت:« ما انتظار داشتیم بچه ها بازی خوبی انجام بدهند که تقریبا بچه ها بد نبودند.»

مدیر عامل پیکان اضافه کرد:« امسال در لیگ برتر رقابت ها خیلی سختی است و فکر کنم لیگ دشوار و جذابی داریم و به آن راحتی که صحبت بود و بچه ها می گفتند می رویم سهمیه بگیریم!  نیست. به نظرم بچه ها باید بیشتر کار کنندوما هم کمبودها را رفع کنیم. فکر می کنم با جذب دو مهاجمی که قرار است به زودی بگیریم بتوانیم تیمی قوی تر داشته باشیم.»

اودرباره از دست دادن برخی ستاره ها مانند منشا و نعمتی در این فصل گفت:« ما به جای سیامک نعمتی و منشا بازیکنان بسیار خوبی مانند محمد مومنی، بختیار رحمانی و سعید صادقی را گرفتیم. ظرف امروز و فردا هم با دومهاجم خارجی که افریقایی هستند قرارداد خواهیم بست. یکی از این مهاجمان که اهل کشور سنگال است طبق اطلاعاتی که داریم یک مهاجم بسیار خوب است و احتمالا فردا با او قرارداد می بندیم.»

او همچنین افزود:« یک بازیکن دیگر را هم دیده ایم که اهل گرجستان است که البته باید بیاید با تیم تمرین کند تا تصمیم نهایی را بگیریم.»

شیعی درباره سبک و مدت قرارداد با خارجی ها هم گفت:« با بازیکنان خارجی قرار داد دوساله ای می بندیم که سال دوم دراختیار خودمان باشد. اگر خوب بودند نگهشان می داریم و اگر نه آزادشان می کنیم.»

درادامه محمود شیعی که یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هم هست درپاسخ به سوالی دررابطه با اتفاقات پیرامون تغییرو تحولات اخیر در فدراسیون  مانند برکناری اسدی و جایگزینی محمدرضا ساکت گفت:«  به نظر من آنچه در فدراسیون فوتبال رخ داده خیر است. قبل ازاین هم بحث هایی بود که دبیرکل جابه جا شوند. خود آقای اسدی هم در جریان بودند. البته قبلا هم رسانه ها می گفتند چرا در فدراسیون تغییری انجام نمی شود اما این تصمیمات عملا نشان می دهد فدراسیون با طمانینه کار خودش را می کند و  تغییرات عمده و اساسی در فدراسیون انجام می شود . بی تردید فدراسیون به دنبال  اجرای خواسته مردم است . آقای تاج کارها و تغییرات جدیدی را هم درراه دارند که در راستای داشتن یک فدراسیون پویا است.»

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال همچنین درباره برخی از اقدامات  کارلوس کی روش از جمله برکناری مربیان ایرانی و همچنین واکنش هیات رئیسه گفت:« هیات رئیسه کلیه مسایل مربوط به  آقای کی روش را بر عهده اقای تاج گذاشتند. به همین دلیل  این سوالها را باید آقای تاج  جواب بدهند.»

مدیرعامل پیکان درپایان درواکنش به حرفهای امیرعابدینی که گفته فدراسیون مهدی تاج امنیتی اداره می شود افزود:« من که چنین چیزی ندیدم. اتفاقا جلسات هیات رئیسه بسیار پرچالش و خوب است و بحث های بسیار جدی انجام می شود.. من خودم یکی از منتقدین حاضر در هیات رئیسه هستم وهمیشه بحث هایی را مطرح می کنم. خوشبختانه اعضا  با طمانینه حرفها را می شنوند و به جمع بندی می رسند. »

افق نیوز

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=227623

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر