1

باغ وحش خانگی جوان اماراتی +تصاویر

  • کد خبر : 228360
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳

حمید البقیش اولین مربی شیرها در جهان عرب لقب گرفته و با پروژه های سینمایی کشورهای شرق آسیایی چند قرار داد بسته است. حمید البقیش درباره ی زندگی با شیرها در اینستاگرامش می نویسد: «زندگی کردن تک و تنها بین شیرها خیلی بهتر است از این که سرکرده ی یک گروه شتر مرغ باشی»…

«حُمَید ألبُقَیش» نامی آشنا در صفحات مجازی و شبکه های اجتماعی کشورهای عربی است و دنبال کنندگان بسیاری دارد. به او لقب «قلب مُرده» را داده اند، زیرا از نزدیک شدن به حیوانات درنده هیچ ترسی ندارد و با شور و شوق فراوانی زندگی اش را به حیوانات جنگل گِره زده است. طوطی، ببر، میمون، سگ، شیر، ببر و پلنگ همه نوع حیوان درنده و وحشی در حیاط بزرگ خانه ی او پیدا می شود.
این حیوانات در خانه ی او به راحتی رفت و آمد می کنند، حتی ممکن است در خانه ی او یک شیر بزرگ در حال تماشای تلویزیون و یا توله ببری را در آشپزخانه و در حال خوردن نوشابه ببینید. حمید البقیش اولین مربی شیرها در جهان عرب لقب گرفته و با پروژه های سینمایی کشورهای شرق آسیایی چند قرار داد بسته است. حمید البقیش درباره ی زندگی با شیرها در اینستاگرامش می نویسد: «زندگی کردن تک و تنها بین شیرها خیلی بهتر است از این که سرکرده ی یک گروه شتر مرغ باشی»، حمید البقیش با این همه شجاعت در مواجهه با حیوانات وحشی یک ترس بزرگ دارد، او از سوار شدن بر هواپیما خیلی می ترسد و از آن واهمه دارد. او یک پسر کوچک به نام عبدالله دارد که او هم در دوستی با حیوانات درنده دست کمی از پدرش ندارد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=228360

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر