1

چینش تیم اقتصادی کابینه دوازدهم زیر ذره بین است

  • کد خبر : 228938
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵

محمدرضا پورابراهیمی نقطه ضعف کابینه یازدهم را نبود انسجام در تیم اقتصادی خواند و گفت: دولت باید بخش اقتصادی کابینه را طوری بچیند که انسجام کامل تیمی بین آنها وجود داشته باشد.

 

به گزارش  افق نیوز/ محمدرضا پورابراهیمی در گفتگو با مهر اظهار داشت: از دولت انتظار داشتیم که بخش اقتصادی کابینه را به نحوی چینش نماید که انسجام تیمی بین آنها به صورت کامل وجود داشته باشد. ما واقعاً نمی‌دانیم که اگر این وزرای پیشنهادی رأی بیاورند، آیا انسجام فکری و تیمی بین آنها وجود دارد؟

وی ادامه داد: سؤال مهم دیگر این است که آیا مجموعه‌ وزارتخانه‌های اقتصادی می‌توانند با دو مجموعه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و بانک مرکزی تطابق پیدا کنند؟

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید ببینیم که رابطه پنج عنصر وزارت کار، وزارت اقتصاد و وزارت صنعت به ویژه بخش بازرگانی داخلی و خارجی و همچنین سازمان بازرگانی با بانک مرکزی و سازمان برنامه چگونه خواهد بود.

پورابراهیمی تصریح کرد: بزرگترین چالش اقتصادی ما، عدم هماهنگی بین اعضای تیم کابینه در دولت یازدهم بود و این واقعیت، بسیاری از کسانی که عضو دولت بودند را مشغول ساخته بودند.

وی گفت: انتظار داریم افرادی روی کار بیایند که نقاط ضعف دولت قبل را پوشش داده و نقاط قوت را ادامه دهند؛ در تحقق این نکته‌ی مهم، این امر مهم است که تیم خوبی را به کار بگیرند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: باید دید آیا وزرا به اقتصاد مقاومتی اعتقاد دارند یا خیر و آیا در دستور کار خود قرار خواهند داد؟

پورابراهیمی خاطرنشان کرد: برای اجرای بخش اقتصادی نیازمند یک برنامه جامع هستیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=228938

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر