2

سردار رحیمی: مردم مداری محور فعالیت های پلیس پایتخت است

  • کد خبر : 228968
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱

فرمانده جدید انتظامی تهران بزرگ از مردم مداری و ارتقای حس امنیت به عنوان دو برنامه اصلی خود برای انجام ماموریت ها و وظایف پلیس پایتخت نام برد.

 

 

افق نیوز/سردار حسین رحیمی فرمانده روز چهارشنبه در آئین معارفه فرماندهان پیشین و جدید انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس پایتخت در دوره جدید مردمداری و جامعه مداری را در دستور کار قرار داده و تمام تلاش خود را برای ارتقا احساس امنیت، رعایت حقوق شهروندی و ارائه چهره ای خدمت گذار برای مردم به کار خواهیم بست.

وی با تقدیر از عملکرد شایسته سردار ساجدی نیا در تهران بزرگ گفت: با توکل به خداوند متعال و استفاده از تجربیات گذشته تمام تلاش خود را برای گام برداشتن در مسیر ارزشمند فرماندهان قبلی پلیس پایتخت انجام خواهم داد.

سردار رحیمی با بیان اینکه برنامه محوری مبنای فعالیت ها در دوره جدید مدیریت پلیس تهران بزرگ است، اعتماد مردم به پلیس را بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی دانست.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه اصلی ترین و مهمترین برنامه ما اجرای فرامین فرماندهی معظم کل قوا است تصریح کرد: مهمترین مصداق آن نیز ایجاد امنیت در لایه های مختلف جامعه است.

وی گفت: تعامل، وحدت و همدلی را سرلوحه کار و همکاری ویژه ای با شورای تامین استان، قرارگاه ثارالله، سپاه، بسیج، شورای شهر تهران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را دنبال می کنیم.

 مدیریت جهادی اساس برنامه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در دوره جدید است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه آموزش با نگرش به توانمندسازی و ارتقا و حرفه ای سازی پلیس را دنبال می کنیم، گفت: دستگیری مجرمان جرائم خشن، آموزش همگانی به شهروندان در این خصوص و بهره گیری از توان رسانه ها برای برقراری با تمام لایه های جامعه از دیگر برنامه های من برای آینده است.

در حوزه انضباط شهری و ترافیکی تمام تلاشمان را برای اجرای قانون خواهیم کرد.

فرمانده ناجا با صدور حکمی سردار حسین رحیمی را به عنوان فرمانده جدید پلیس تهران بزرگ منصوب و معرفی کرد.

آیین تودیع سردار حسین ساجدی نیا و معارفه سردار حسین رحیمی روسای پیشین و جدید پلیس پایتخت امروز با حضورحجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا، سیدحسین هاشمی استاندار تهران و فرماندهان و فرمانداران تهران برگزار شد.

ایرنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=228968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر