1

۳٫۵ میلیون داوطلب کره شمالی برای نبرد با آمریکا

  • کد خبر : 229420
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱

کره شمالی اعلام کرد که دستکم ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مردم این کشور برای نبرد با امپریالیسم آمریکا داوطلب شده اند.

به گزارش ایرنا، این کشور خاطر نشان کرده است که میلیون ها نفر دیگر از مردم این کشور خواستار پیوستن به ارتش و صفوف دیگر نظامیان علیه آمریکا هستند.
در روزهای گذشته جدال سختی میان آمریکا و کره شمالی رخ داده است و هر دو کشور یکدیگر را تهدید می کنند.
کره شمالی تصریح کرده است که ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر پیر و جوان و حتی سربازان بازنشسته ارتش گفته اند، آماده اند از آمریکا به دلیل اعمال تحریم های سرسختانه علیه کشورشان انتقام بگیرند.
روزنامه رودونگ سینمون، ارگان حزب حاکم کره شمالی روز شنبه در گزارشی نوشت: پس از تحریم های شورای امنیت به رهبری آمریکا میلیون ها نفر گفته اند قصد ورود به ارتش کره شمالی برای جنگیدن با آمریکا را دارند.
تلویزیون مرکزی کره شمالی گزارش کرده است، خیزشی انقلابی در این کشور در حال شکلی گیری است تا مردم هزاران بار انتقام تحریم ها و ظلم ها را از آمریکا بگیرند.
این گزارش خاطر نشان می کند که هفته گذشته میلیون ها نفر در میدان «کیم ایل سونگ» بنیانگذار کره شمالی در شهر پیونگ یانگ وفاداری و پایداری خود را به رهبر و کشور برای مقابله با آمریکا اعلام کرده اند.
همچنین اعلام شده که تمامی نهادها و اتحادیه ها در کره شمالی امروز با انتشار بیانیه ها و گردهمایی های اعضای خود، تهدیدهای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و فشارهای اقتصادی واشنگتن بر پیونگ یانگ را محکوم کردند.
تنش در شبه جزیره کره پس از دو آزمایش موفقیت آمیز موشک های بالستیک قاره پیمای کره شمالی افزایش یافته و این در حالیست که شورای امنیت سازمان ملل به اتفاق آرا قطعنامه ۲۳۷۱ را علیه این کشور تصویب کرد؛ قطعنامه ای که فعالیت های اقتصادی این کشور را هدف گرفته است.
دونالد ترامپ بامداد شنبه یک بار دیگر با اعلام تهدیدهای جدید علیه پیونگ یانگ، گفت که خط قرمزهای جدیدی برای این کشور در نظر گرفته است و بهتر است «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی به جدی بودن آنچه که گفته‌ ام و تبعات آن توجه داشته باشد.
کره شمالی روز چهارشنبه گذشته اعلام کرد طرحی را برای حمله موشکی به پایگاههای نظامی آمریکا در جزیره گوآم را در دست بررسی دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=229420

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر