1

جپاروف: هواداران استقلال مرا هیجان‌زده کردند/هفته به هفته بهتر می‌شویم

  • کد خبر : 229426
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸

هافبک ازبک استقلال می گوید که حضور هواداران و تشویق های آنها او را شگفت زده کرده است.

سرور چپاروف هافبک گلزن آبی پوشان بعد از پیروزی برابر تراکتورسازی، گفت: برد بسیار با ارزشی در هفته سوم به دست آوردیم. هفته گذشته نیز این شانس را داشتیم که برنده زمین مسابقه را ترک کنیم اما این اتفاق نیفتاد تا اولین برد ما روز گذشته ثبت شود. در هفته های گذشته با تمریناتی که کادرفنی برای ما در نظر گرفت، پیشرفت داشتیم اما هفته به هفته بهتر می شویم.
به گزارش افق نیوز، هافبک ازبکستانی استقلال در ادامه درباره گلزنی در این دیدار، تصریح کرد: پاس بسیار خوبی دریافت کردم و با توجه به فضایی که داشتم، تصمیم به شوت زنی گرفتم. از گلی که به ثمر رساندم، بسیار هیجان زده هستم و می خواهم باز هم برای استقلال گلزنی کنم. فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم و بسیار خوشحالم که این برد با گل من به دست آمد.
چپاروف در ادامه درباره جشن گلزنی در کنار هواداران، افزود: ورزشگاه آزادی با حضور هواداران بسیار جذاب و هیجان انگیز است. روز جمعه طرفداران استقبال بسیار خوبی داشتند و همه ما از این موضوع خوشحال بودیم. آنها پیش از شروع مسابقه نیز بارها من را تشویق کردند و خوشحالم که گلزنی من باعث شادی آنها شد. بعد از گل نیز تصمیم گرفتم که به سمت هواداران بروم تا احساسات و شادی خودم را با آنها شریک شوم.
این هافبک ازبک با بیان این نکته که استقلال در مسیر پیشرفت است، اظهار داشت: شرایط ما هفته به هفته و بعد از هر جلسه تمرینی بهتر می شود. در جریان بازی فوتبال خوبی ارائه می دهیم و مطمئنا از هفته های آینده با هماهنگ تر شدن بازیکنان، نمایش ها ما به مراتب بهتر می شود. تیم بسیار خوب و کادرفنی قدرتمندی در اختیار داریم و همه تلاش خود را می کنیم تا در ادامه فصل نیز این موفقیت ها ادامه داشته باشد.
چپاروف در پایان گفت: حضور هواداران بیش از هر چیزی من را هیجان زده کرد و امیدوارم باز هم در ادامه فصل آنها در ورزشگاه حضور داشته باشند. من پیش از این در ورزشگاه آزادی حاضر شده بودم اما برای اولین بار بود که این ورزشگاه با این تعداد تماشاگر حامی من و تیمی که در آن بازی می کردم، بودند که این موضوع برای من اتفاقی فوق العاده بود.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=229426

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر