1

مهلت انتخاب رشته کنکور تمدید شد/ اعلام کد رشته‌ محل‌های جدید

  • کد خبر : 229643
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰

مشاورعالی سازمان سنجش از تمدید مهلت انتخاب رشته پذیرفته شدگان آزمون سراسری ۹۶ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۵ مردادماه خبر داد.

دکتر حسین توکلی  با اعلام این مطلب اظهار کرد: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که در جلسه آزمون سراسری ۹۶ حاضر و بر اساس کارنامه اولیه آزمون مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و تاکنون برای انتخاب کد رشته محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود اقدام نکرده‌اند و همچنین با توجه به اطلاعیه ‌ای که این سازمان درمورد کد رشته‌ محل‌های جدید و برخی اصلاحات دفترچه راهنمای کد رشته های تحصیلی که از امروز بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌ گیرد. مهلت انتخاب کد رشته‌های تحصیلی و ثبت این کد رشته محل‌ها به ترتیب تقدم علاقه در فرم انتخاب رشته داوطلبان مذکور ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه سال جاری پایان می‌پذیرد.

به گزارش افق نیوز ، وی در ادامه تصریح کرد:‌ همچنین مهلت ثبت‌نام جهت شرکت در گزینش‌ رشته‌های تحصیلی در موسسات آموزش عالی در برخی از کد رشته‌های تحصیلی که صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) پذیرش صورت می‌گیرد نیز تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه سال جاری پایان می‌پذیرد و این مهلت به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.

دکتر توکلی خاطرنشان کرد: همچنین داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت کد رشته‌محل‌های خود اقدام کرده‌اند نیز در صورت تمایل می توانند با مطالعه اطلاعیه فوق که امروز در رابطه با کد رشته‌های محل‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای جدید انتخاب رشته‌های تحصیلی روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور در پایان تاکید کرد: بر اساس آمار گزارش شده تا ساعت ۱۳ امروز دوشنبه ۲۳ مرداد ماه سال جاری تعداد ۲۷۷ هزار ۴۵۹ داوطلب نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کرده‌اند همچنین تعداد ۲۴ هزار ۸۷۱ داوطلب نیز در کد رشته محل‌هایی که پذیرش در آنها بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد، ثبت نام کرده‌اند.

منبع: ایسنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=229643

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر