1

حدادی: دایره پرتاب دیسک را خودمان شُستیم!/ روز قبل از بازی‌های آسیایی برنامه‌ها مشخص می‌شود

  • کد خبر : 229685
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۹

پرتاب‌گر دیسک کشورمان از نحوه برگزاری رقابت‌های لیگ دوومیدانی به شدت انتقاد کرد و گفت که شرایط برگزاری لیگ افتضاح است.

احسان حدادی

به گزارش افق نیوز، احسان حدادی عصر امروز (دوشنبه) در مرحله نخست لیگ دوومیدانی باشگاه‌های کشور در ماده پرتاب دیسک به مقام نخست دست یافت. حدادی در پایان این رقابت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرایط بدنی خوبی دارم و گمان می‌کردم رکورد بهتری هم داشته باشم، اما خستگی راه با توجه به بازگشت‌مان از آلمان روی عملکردم تأثیر منفی گذاشت.

حدادی افزود: قرار شده برای حضور در تورنمنتی به آلمان بروم که البته هنوز قطعی نیست و قرار است که قطعی شدن این موضوع را به من خبر بدهند. تلاش می‌کنم امسال بتوانم رکورد بالای ۶۵ متر را داشته باشم.

نایب قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن، ادامه داد: من پس از چند سال در رقابت‌های لیگ شرکت کردم. آخرین باری که در لیگ شرکت کرده بودم عضو باشگاه پرسپولیس بودم و حالا امسال در قالب تیم آسان‌پرداخت مسابقه می‌دهم.

وی با انتقاد از نحوه برنامه‌ریزی فدراسیون و برگزاری ضعیف لیگ برتر گفت: نمی‌توانم از الان برای سال آینده که بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ هست، برنامه‌ریزی کنم چرا که در دو سه رقابت اخیر شب مسابقه به محل برگزاری مسابقات رسیده‌ایم و واقعاً نمی‌دانم که فدراسیون چه کاری انجام می‌دهد. قرار بود دایره پرتاب دیسک شسته شود، اما این کار انجام نشد و در نهایت خودمان این کار را انجام دادیم. به نظرم برگزاری مسابقات در حدی پایین و افتضاح است. فکر می‌کنم شب مسابقه یادمان می‌افتد که چه کاری باید انجام بدهیم.

حدادی در پاسخ به این سؤال که چرا در زمین اصلی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب مسابقه نداد، اظهار داشت: دو سال است که می‌خواهند دایره پرتاب دیسک این زمین را درست کنند، اما هنوز این کار را نکردند. واقعاً باید بگویم که شرایط برگزاری مسابقات‌مان افتضاح است. شما رشته‌هایی دیگری چون تکواندو، کشتی و وزنه‌برداری را می‌بینید که مسابقات‌شان در چه سطحی برگزار می‌شود، اما اینجا هیچ کسی نمی‌آید و ۱۲ نفر نیز منتظر ۳ دیسک می‌شوند تا به نوبت بتوانند پرتاب کنند. به هر حال اگر بخواهم درباره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ صحبت کنم، باید بگویم که روز قبل از این بازی‌ها شرایط مشخص می‌شود.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=229685

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر