1

بازداشت قاتلی که سر ۲ نفر را در خیابان شیخ‌بهایی رها کرد

  • کد خبر : 229978
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱

قاتلی که سر دو بریده شده دو نفر را در خیابان شیخ‌بهایی رها کرده بود، بازداشت شد.

کشف دو سر بریده شده در اتوبان شیخ بهایی

به گزارش  افق نیوز /ساعت ۸:۲۰ صبح ۱۱ مردادماه جاری مأموران کلانتری ۱۲۵ یوسف‌آباد خبر کشف دو سر بریده‌ شده در خیابان شیخ بهایی را به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند.

دقایقی بعد از اعلام خبر، سجاد منافی‌آذر بازپرس امور جنایی تهران به‌ همراه اکیپ تشخیص آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در محل کشف این دو سر حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده هستند.

بررسی‌های اولیه نشان داد که سرها متعلق به زن و مردی است که بین ۳۰ تا ۳۵ سال سن دارند، همچنین این سرها دچار سوختگی نیز شده‌‌ بودند.

در ادامه با دستور بازپرس ویژه قتل پایتخت، سرهای کشف‌ شده برای انجام آزمایشات لازم و تعیین هویت به پزشکی قانونی منتقل شد.

تحقیقات درباره این پرونده ادامه داشت تا اینکه چند روز بعد نیم‌ تنه یک زن در مرکز بازیافت زباله در منطقه کهریزک پیدا و برای انجام آزمایشات لازم و تعیین ارتباط احتمالی با سرهای کشف شده به پزشکی قانونی منتقل شد.

همچنین تحقیقات اولیه درباره سرهای کشف شده در خیابان شیخ بهایی نشان داد که دو گلوله به سر زن جوان و یک گلوله به سر مرد جوان اصابت کرده است.

تلاش برای شناسایی هویت مقتولان و بازداشت قاتل آنها ادامه داشت تا اینکه امروز با تلاش محمد شهریاری؛ سرپرست دادسرای امور جنایی تهران، سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس پرونده و کارآگاهان اداره آگاهی هویت مقتولان شناسایی و قاتل آنها نیز بازداشت شد همچنین قاتل به قتل مقتولان اعتراف کرده و هم‌اکنون تحقیقات از وی ادامه دارد.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=229978

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر