5

فاصله‌ بین کارگزاران و مسئولان با مردم تهدید جدی نظام است

  • کد خبر : 230161
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰:۰۹

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: یکی از بزرگترین چالش‌ها و تهدیدهای نظام جمهوری اسلامی ایران، فاصله بین کارگزاران، مسئولان و مدیران با مردم است.

مرتضی طلایی

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی طلایی در همایش فصلی دبیران شورایاری محلات ۳۵گانه شهر تهران که صبح امروز در تالار خلیج‌فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم شورای پنجم و شهردار آتی شهر تهران بتواند همانند گذشته به شهروندان تهرانی خدمت کنند.

وی ادامه داد: اعضای منتخب شورای پنجم شخصیت مؤثری را برای شهرداری تهران انتخاب کرده‌اند که انتخاب آقای نجفی را تبریک می‌گویم.

طلایی اضافه کرد: یکی از موضوعاتی که باید مورد توجه قرار بگیرد، شناسایی چالش‌ها و موانع در هر نهاد و دستگاهی است که باید برای برطرف کردن آنها، راه‌حل‌های لازم اتخاذ شود.

نایب رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: جامعه شورایاران علیرغم اقدامات مؤثری را که در محلات انجام دهند، اشکالاتی دارند که باید این اشکالات رفع و مرتفع شود.

وی گفت: بنده به عنوان کسی که ۱۴ سال با نهاد ارزشمند و سرمایه بی‌بدیل شورایاری‌ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم کار کرده‌ام، بر این باورم که شورایاری‌ها یک نهاد تأثیرگذار در محلات محسوب می‌شود.

طلایی اظهار کرد: باید قدر خود را بدانیم چرا که فرصت‌ها به سرعت می‌گذرند و باید از لحظه به لحظه زمان و فرصت‌ها استفاده شود.

نایب رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: متأسفانه یکی از نقاط ضعف شورایاری‌ها، ارتباط ضعیف این نهاد با مردم است که باید این موضوع مورد توجه قرار بگیرد.

وی تأکید کرد: یکی از چالش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران، فاصله بین کارگزاران، مسئولان، مدیران و مردم است که این بزرگترین چالش و تهدید نظام است.

طلایی افزود: بخش عظیم آسیب‌ها که وجود دارد، تهدید جدی نظام خانواده است که منجر به فروپاشی این نظام می‌شود که این موضوع باید مورد توجه مسئولان مربوطه قرار بگیرد که اگر نظام خانواده آسیب ببیند، دیگر چیزی باقی نمی‌ماند.

نایب رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: نباید از مسجد و مسجدمحوری غفلت کنیم و ارتباط جوانان و خانواده را با مسجد باید تقویت کنیم.

وی گفت: بنده به عنوان کسی که دو دوره در شورای شهر حضور داشته‌ام، تلاش کرده‌ام که مدیریت یکپارچه محلی را علیرغم همه ایرادات و مشکلات ایجاد کنم که در این مسیر موفقیت‌هایی را نیز طی کرده‌ایم.

طلایی اظهار امیدواری کرد که اعضای منتخب شورای پنجم توجه ویژه‌ای را به شورایاری‌ها داشته باشند و ایرادات و مشکلات این مجموعه را برطرف کنند.

نایب رئیس شورای شهر تهران همچنین با انتقاد از برخی از معاونین شهردار تهران در خصوص توجه آنها به شورایاری‌ها گفت: متأسفانه این نگاهی که وجود دارد، رَه به ترکمنستان است و باید این نگاه در آینده تغییر کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=230161

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر