1

شهرداری وعده های انتخابات رافراموش کرد/مخالفت با زیرگذرناهارخوران

  • کد خبر : 230381
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با ابراز گلایه از وعده های فراموش شده زمان انتخابات توسط شهرداری گرگان، با احداث زیرگذر در ناهار خوران مخالفت کرد.

حسین ربیعی عضو شورای شهر گرگان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ربیعی، شامگاه شنبه در نطق پیش از دستور صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: مصوبات هیئت عالی سرمایه گذاری فقط در حضور یک تن از اعضای شورا صورت گرفته و معاون عمرانی استاندار، ریاست شورای شهر گرگان و عضو دائمی هیئت عالی نیز در جلسه نبوده اند، پس نقش شورای ۱۳ نفره در این تصمیم گیری کجاست؟

ربیعی ادامه داد: در این جلسه چند مصوبه از جمله ساخت پروژه صیاد شیرازی با سهم ۴۰ درصدی شهرداری و ۶۰ درصدی پیمانکار، با آورده شهرداری زمین و عوارض ساخت و ساز و پروژه میناگل، که سهم شهرداری ۴۵ درصد و سهم پیمانکار ۵۵ است، با آورده شهرداری زمین و عوارض ساخت و ساز، به تصویب هیئت سرمایه گذاری رسیده است.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان بیان کرد: عضو شورا بودن، پیمان بستن با مردم است ولی عده ای آن را پلی برای رسیدن به خواسته های خود می دانند که در این صورت ظلم بزرگی به مردم صورت گرفته است.

ربیعی گفت: دوره چهارم شورای اسلامی شهر گرگان یکی از پرچالش ترین دوره ها بود و سه سال از آن در راستای حذف شهردار و نگه داشتن آن صرف شد.

وی افزود: در زمان انتخابات وعده هایی از قبیل، تله کابین، شهربازی، آکواریوم مدرن، هتل نهارخوران جدید، آوردن هواپیمای اسقاطی برای رستوران و … اعلام شد، اما امروز خبری از آن وعده ها نیست.

ربیعی در خصوص زیرگذر اتومبیل رو نهارخوران با بیان این که این لایحه وعده هیچ یک از اعضای شورا و شهردار نبوده است، گفت: زیرگذر در طول ۳۰۰ متر رفت و برگشت به عمق ۶ متر انجام می شود، چرا باید نهارخوران که میراث گذشتگان و برند گرگان است، نابود شود، باید از تخریب محیط زیست جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: بهترین راه برای کاهش ترافیک نهارخوران، ایجاد راه های موازی است، ابتدا از تالار به گلشهر یا به کوی طالقانی در دستورکار قرار گیرد.

وی همچین اظهار کرد: باید از استانداری بودجه ای برای راه اتومبیل رو از النگدره به توشن یا مشابه آن خواسته شود، در این صورت به زیرگذر ناهارخوران نیازی نیست.

ربیعی در پایان گفت: امیدوارم در دوره جدید شورای شهر گرگان، هماهنگی بیشتری بین اعضاء و شهردار وجود داشته باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=230381

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر