1

امام جمعه موقت تهران:خون شهید حججی پیامی از جنس ایستادگی در برابر مستکبران است

  • کد خبر : 230462
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸

امام جمعه موقت تهران با اشاره به نقش شهدای مدافع در ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی،‌گفت:‌ خون شهدای مدافع حرم و شهیدمحسن حججی پیامی از جنس ایستادگی و حراست از ارزش‌های انقلاب را برای نسل جوان دارد.

به گزارش ایسنا، آیت الله سیداحمد خاتمی در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم شهید محسن حججی، اظهار کرد: خون شهدای مدافع حرم و دیگر شهدای اسلام ارزش‌های انقلاب اسلامی را در برابر توطئه‌های شوم دشمنان دین و نظام اسلامی بیمه کرده است.

وی با بیان این‌که بعد از ارتحال امام خمینی(ره) به دلیل شکست استکبار در جنگ فیزیکی علیه انقلاب، جنگ‌نرم فرهنگی با عناوین مختلف علیه ارزش‌های اسلامی آغاز شده است، افزود: خوشبختانه امروز جوانان ما با بیداری اسلامی و بصیرت‌افزایی به خوبی متوجه توطئه‌های شوم دشمنان دین و نظام اسلامی می‌شوند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به ضرورت حراست از هویت انقلاب فرهنگی توسط جوانان ولایتمدار،گفت: ملت ایران اسلامی با حضور پرشور خود در انتخابات اخیر نشان دادند که علی‌رغم گذشت ۳۸ سال از انقلاب اسلامی همچنان پای عهد خود با امام و رهبری ایستاده‌اند.

خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود تدوام انقلاب اسلامی را مستلزم ترویج دو فرهنگ مقاومت و شهادت دانست و بیان کرد: شهادت مسیری است که انسان‌های کامل برای رسیدن به اهداف عالی خود انتخاب می‌کنند.

این مقام مسئول در ادامه مجالس شهدا را محل درک اهداف و تبیین راه و روش رسیدن به تعالی انسانی عنوان کرد و ادامه داد: ملت ایران ملتی هستند که با فرهنگ مقاومت به فضل خدا دشمنان را خسته می‌کنند ولی خود هیچ وقت در راه ایستادگی علیه ظلم خسته نمی‌شوند.

وی شهدا را هزینه فرهنگ مقاومت در برابر مستکبران دانست و افزود: شهادت دومین فرهنگی است که نجات بخش ارزش‌های انقلاب اسلامی در برابر دشمنان دین است.

امام جمعه یزد با بیان این‌که فرهنگ شهادت، فرهنگ شجاعت است، اظهار کرد: فرهنگ شهادت به معنای فرهنگ ایثار در راه خداست.

آیت الله خاتمی خاطرنشان کرد: فرهنگ شهادت ۳۸ سال است که  دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران را پشت مرزهای نگه داشته است.

وی در پایان با بیان این‌که خون شهدای مدافع حرم نظیر شیهد محسن حججی پیامی سنگین به نسل جوان دارد،‌ گفت: ایستادگی در برابر مستکبران و ترویج ارزش های انقلاب اسلامی مهمترین پیام خون شهدا است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=230462

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر