1

خط دفاعی پرسپولیس و بازگشت به تنظیمات اولیه

  • کد خبر : 230551
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

لطیفی: منصوریان روی موفقیت تیم تمرکز کند

بازیکن سابق استقلال گفت: منصوریان بهتر است به جای مصاحبه، در موفقیت تیمش تمرکز داشته باشد.
به گزارش “ورزش سه”، علی لطیفی افزود: در سال گذشته به رغم نتایج ضعیفی که منصوریان در ابتدای لیگ کسب کرد و شکست مقابل العین، از او حمایت کردم. اما هیچگاه دوستی ها و رفاقت ها را در نظر کارشناسی لحاظ نمی کنم. زیرا تیم فوتبال استقلال متعلق به یک شخص نیست، بلکه به میلیون ها هوادار تعلق دارد و معتقدم منصوریان به دو دلیل دچار مشکل است. نخستین مشکل وی ایراد در گفتمان و کلماتی است که منصوریان در نشست ها خبری خود بیان می کند. به عبارتی وقتی وی می گوید تا سال ۱۴۰۲ استقلالی بین المللی و آسیایی می سازم، در حقیقت حرف وی جریحه دار کردن هوادار است. زیرا چنین صحبتی توهین به شعور هوادار است و این گونه استنباط می شود که منصوریان می خواهد تحت هر شرایطی در استقلال بماند. اگر زمانی چنین صحبت های از جانب وی، کمک به او بود، هم اکنون سبب لطمه زدن به شخصیت خودش و استقلال می شود و به عنوان یک دوست خواهش می کنم بدون توجه به حاشیه ها، تمام تمرکز خود را در موفقیت تیم معطوف کند.

لطیفی با اشاره به اینکه در تیم فوتبال استقلال هیچ فردی برای همیشه سرمربی نبوده است، گفت: منصوریان به این موضوع واقف است که اگر در دو یا سه هفته آینده رقابت های لیگ برتر فوتبال، نتایج لازم را نگیرد، حتی نزدیکترین افراد به وی، پشت او را خالی خواهند کرد. زیرا فوتبال قائم به نتیجه است و هوادار نیز تنها موفقیت تیم محبوبش را می خواهد و تیم استقلال هم ارث پدری هیچ فردی نیست. مشکل دوم استقلال مسائل فنی است. متاسفانه منصوریان هرگز به ترکیب ثابت تیم خود نرسید و در هر دیداری با ترکیبی جدید مقابل حریفان ظاهر شد که این موضوع سبب نرسیدن استقلال به وحدت تاکتیکی شده است.

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز در خصوص شرایط فعلی تیمش نیز گفت: به رغم اینکه تیم اکسین آماده سازی پیش فصلش را دیر آغاز کرد، اما با همت بازیکنان و روحیه تلاش و جنگندگی که در آنان وجود دارد، موفق به کسب یک پیروزی و تساوی در دو هفته آغاز لیگ یک شدیم. اگر روند آماده سازی تیم به مانند سایر تیم های حاضر در لیگ یک زودتر انجام می شد، قطعا نتیجه بهتری در شروع این رقابت ها کسب می کردیم. با این حال مقابل تیم های گل گهر سیرجان و ملوان بندر انزلی به عنوان تیم های مدعی، نتایج قابل قبولی گرفتیم تا بازیکنان با کسب چهار امتیاز ازنظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار داشته باشند.

لطیفی درباره اینکه آیا باشگاه به تعهدات مالی خود با توجه به قرارداد بازیکنان عمل کرده است؟ اظهار داشت: تیم فوتبال اکسین زمانی که با اقتدار از لیگ دسته دوم فوتبال به لیگ یک صعود کرد، با صرف فعل خواستن به هدفش که موفقیت در رقابت های لیگ یک و صعود به لیگ برتر فوتبال است، دست می یابد. بر همین اساس باشگاه برای محقق کرد این هدف به تعهدات مالی خود عمل کرده است و ۲۰ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده است.

لطیفی درباره بازی آینده این تیم مقابل شهرداری تبریز در جام آزادگان گفت: هر چند که تیم شهرداری نتایج خوبی نگرفته است ولی هر دیداری برای تیم اکسین حکم فینال را دارد و با تمام توان و با کمک خداوند سعی در کسب بهترین نتیجه را مقابل تیم شهرداری داریم.

با توجه به غیبت سیدجلال حسینی، برانکو ایوانکوویچ مجبور است تغییراتی در ساختار دفاعی تیمش ایجاد کرده و آنها را به شکل سه دیدار ابتدایی فصل در زمین قرار دهد.

به گزارش افق نیوز، محرومیت سیدجلال حسینی، پرسپولیس را از در اختیار داشتن باتجربه‌ترین بازیکن خود در میادین بین المللی محروم خواهد کرد تا برانکو مجبور به تغییراتی در خط دفاعی تیمش شود. شاگردان برانکو بر این اساس فردا در حالی به مصاف الاهلی عربستان در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا می‌رود که عمده تغییرات مربوط به خط دفاعی است.

سیدجلال حسینی در دیدار برابر سیاه جامگان بعد از مدت‌ها مصدومیت به ترکیب اضافه شد تا صادق محرمی نیمکت نشین شود. با این شرایط اما خط دفاعی این تیم در غیبت سیدجلال حسینی همانند سه دیدار ابتدایی فصل با حضور شجاع خلیل زاده و محمد انصاری در قلب دفاعی و حسین ماهینی در سمت چپ و صادق محرمی در سمت راست شکل خواهد گرفت.

ترکیبی که در سه بازی نخست لیگ هم در زمین بود و نمایش خوبی با دریافت تنها یک گل داشتند. باید دید این بارهم نبود سید جلال حس نخواهد شد یا خیر.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=230551

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر