6

«بابک جهانبخش» با «دیوونه جان» بر روی استیج آمد +تصاویر

  • کد خبر : 230574
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶

اولین سانس این دوره در روز دوشنبه در ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه با اندکی تاخیر به علت همزمانی با نمایشگاه صنعت ساختمان و ترافیک ناشی از آن اجرا شد. این کنسرت در حالی انجام شد که بابک برای بار ۱۳۲ در تهران برروی استیج رفت. این برنامه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی و به همت شرکت «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» برگزار شد.

افق نیوز به نقل از موسیقی فارس :«بابک جهانبخش» که این روزها مشغول تولید قطعات تازه است جدیدترین کنسرت خود و در واقع کنسرت تابستانی اش را در روزهای ۲۳ و ۲۴ مرداد طی ۴ سانس به روی صحنه می برد. اولین سانس این دوره در روز دوشنبه در ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه با اندکی تاخیر به علت همزمانی با نمایشگاه صنعت ساختمان و ترافیک ناشی از آن اجرا شد. این کنسرت در حالی انجام شد که بابک برای بار ۱۳۲ در تهران برروی استیج رفت. این برنامه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی و به همت شرکت «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» برگزار شد.
همانطور که از قبل مقرر شده بود در این کنسرت بابک به اجرای قطعات جدید و البته قطعات پرطرفدارش پرداخت. اما اولین صدا و موزیکی که در سالن پیچید موزیک قطعه شاد «دیوونه جان» بود که همزمان بابک هم بر روی صحنه آمد و به اجرای این قطعه جدید با انرژی فراوان پرداخت. بعد از آن از حاضرین بابت این تاخیر معذرت خواهی کرد و از تغییرات ارکسترش گفت که در این کنسرت گسترده تر و بزرگترتر از قبل همراه با گروه سازهای زهی بر روی صحنه آمده بودند. «ای دل»، «تهران»، «تورو دوس دارم»، «اقرار» و «خاص» اجراهای بعدی «جهانبخش» بودند تا اینکه نوبت به جدیدترین قطعه این خواننده «تو که حساسی» رسید، قطعه ای که بعد از ۵ سال «بابک جهانبخش» و «رضا صادقی» را در کنار هم قرار داد تا بعد از قطعه معروف «منو بارون» قطعه احساسی دیگر از خود به جای بگذارند. «اکسیژن» ، «رفت» ، «منو بارون» ، «منو نگاه کن»، «برف»، «یک ساعت فکر راحت» و در نهایت قطعه «منظومه احساس» اجراهای بعدی این خواننده محبوب بود .
از نکات مثبت کنسرت های بابک ارکستر قوی و قدیمی این خواننده است، گروهی که از تعدادی نوازنده با تجربه، خوش‌نام و حرفه‌ای موسیقی تشکیل شده است.بابک ریاحی‌پور (نوازنده گیتاربیس)، مسعود همایونی (نوازنده گیتار الکتریک)، یاشار خسروی (ساکسوفون)، بهنام حکیم (نوازنده گیتار اسپانیش و بوزوکی)، نیما حمیدی (نوازنده درامز)، مهران فرشباف (نوازنده پرکاشن)، علیرضا فرخی (نوازنده ویولن) و … اعضای گروه بابک جهانبخش به رهبری رضا تاجبخش (پیانو و کیبورد) در این برنامه بودند.

خبرنگار و عکاس افق نیوز

ریحانه فرج اللهی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=230574

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر