1

سیچلو: می‌خواستم به پدر بزرگم کادوی تولد بدهم اما نشد/ قول داده بودند معنوی‌نژاد و اسماعیل‌نژاد همیشه با من باشند

  • کد خبر : 230940
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

سرمربی تیم والیبال زیر ۲۳ سال ایران گفت: زمانی که مسئولیت این رده سنی را به عهده گرفتم به من قول داده شد که معنوی‌نژاد و اسماعیل‌نژاد همیشه با من باشند اما این دو را در این مسابقات نداشتیم.

سیچلو

به گزارش افق نیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، خوان سیچلو پس از پیروزی ۴ بر ۳ مقابل روسیه گفت: اول از همه باید یک تبریک ویژه به بازیکنانم بگویم که قهرمان دوره قبل را شکست دادیم. ۵ تا بازی داشتیم که ۴ برد و یک باخت داشتیم. دقیقا مثل روسیه و آرژانتین. سیستم انتخابی می گوید فقط ۲ تیم می تواند به مرحله بعدی برود و متاسفانه ما نتوانستیم. در گروهی بازی کردیم که دو فینالیست دوره قبلی در آن حضور داشتند، یکی از آنها را بردیم و یکی باختیم و در نهایت به نیمه نهایی نرفتیم.

وی افزود: واقعیت چیزی است که مشاهده می کنید، بعضی از این بازیکنان تجربه خوبی کسب می کنند. در ۲ ست اول ۱۵ اشتباه داشتیم یعنی یک ست را خودمان به حریف دادیم. بعضی از بازیکنان آشفته وارد زمین شدند. آنها می توانند از این شرایط برای آینده استفاده کنند و به یادگیری ادامه دهند.

سرمربی تیم والیبال زیر ۲۳ سال ایران تصریح کرد: منتظر هستیم ببینیم رقیب تیم ما چه تیمی خواهد بود. برای برد و مقام بهتر ایران به میدان خواهیم رفت. از اینکه نتوانستیم به جمع ۴ تیم برتر برویم عذرخواهی می کنم. سخت تلاش و سخت تمرین کردیم اما هیچ اعتراضی نداشتیم. زمانی که مسئولیت این رده سنی را به عهده گرفتم این قول به من داده شد که محمدجواد معنوی نژاد و امین اسماعیل نژاد همیشه با من باشند اما این دو را در این مسابقات نداشتیم. برای کسب تجربه  به مسابقات آسیایی رفتیم. همیشه تلاش داشتیم با نهایت تلاش به زمین برویم.

سیچلو در پایان گفت: امروز تولد پدر بزرگم بود و قرار بود به عنوان کادوی تولد خبر صعود به مرحله بعد را به او بدهم. نه برای ایشان بلکه برای تمام ایرانی ها و تمام کسانی که زحمت کشیده اند و حتما دلیلی داشته است که صعود نکردیم. ایشان ۹۲ ساله شدند اما ما متاسفانه صعود نکردیم.

تیم والیبال زیر ۲۳ سال ایران در آخرین دیدار گروهی در رقابت های قهرمانی جهان در مصر موفق شد در دیدار حساس و نفسگیر با نتیجه ۴ بر ۳ و با امتیازهای (۱۵ بر ۱۱، ۱۲ بر ۱۵، ۱۰ بر ۱۵، ۱۵ بر ۱۳، ۱۳ بر ۱۵، ۲۰ بر ۱۸ و ۱۵ بر ۱۱) از سد روسیه، تیم شکست ناپذیر این رقابت ها به پیروزی برسد.

شاگردان سیچلو با اینکه موفق شدند تیم روسیه را از پیش رو بردارند اما به دلیل معدل ست کمتر از صعود به جمع چهار تیم برتر بازماندند. آنها با ۱۱ امتیاز از ۴ پیروزی و یک شکست در مکان سوم گروه خود جای گرفتند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=230940

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر