2

کلانتری: محیط زیست در توسعه متوازن قربانی نمی‌شود

  • کد خبر : 231036
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر ضرورت اجرای توسعه متوازن در کشورایجاد توازن بین توسعه و محیط زیست را در هنر مدیریتی دانست.

به گزارش افق نیوز، اختلاف نظر سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان یک دستگاه نظارتی با دستگاه‌های اجرایی در زمینه اجرای قوانین زیست‌محیطی موضوع تازه‌ای نیست. اگرچه مفهوم توسعه پایدار طی سالیان گذشته در کشورهای پیشرفته نهادینه شده ولی تحقق آن با چالش‌هایی همراه است که از جمله آن‌ها می‌توان به نبود هماهنگی کافی بین ساختار محیط زیست و توسعه و اقتصاد کشور اشاره کرد.

عیسی کلانتری در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه من به توسعه متوازن اعتقاد دارم، گفت: اگر توسعه متوازن باشد نه محیط زیست قربانی توسعه می‌شود نه توسعه، قربانی محیط زیست. اگر نقطه اعتدال را پیدا کنیم و بر اساس آن سیاست‌گذاری کنیم، هم دستگاه‌ها از سازمان حفاظت محیط زیست پیروی می‌کنند و هم مسیر رشد و توسعه کشور هموار می‌شود.

وی افزود: ایجاد توازن بین توسعه و محیط زیست یک کار مدیریتی است که باید  توانایی انجام این کار را داشته باشیم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در مورد سازوکار تعیین مدیران این سازمان، با اشاره به برگزاری جلسات خصوصی با مدیران استانی، اظهار کرد: رئیس سازمان باید با مدیران خود آشنا شود و برگزاری جلسات در این روزها فرصت مناسبی برای آشنایی ما با مدیران استانی است. امیدواریم در پی برگزاری این جلسات و آشنایی‌ها، تغییرات و تحولات مثبتی در سازمان حفاظت محیط زیست ایجاد شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=231036

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر