2

«عادلی» مدیرکل امور اجتماعی و «عسکری» مدیرکل اماکن مذهبی سازمان اوقاف شد

  • کد خبر : 233133
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴

حمید عسکری سوادجانی به عنوان مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی و حجت الاسلام ولی الله عادلی به عنوان مدیرکل امور اجتماعی وموسسات خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه شدند.

خبرگزاری فارس: «عادلی» مدیرکل امور اجتماعی و «عسکری» مدیرکل اماکن مذهبی سازمان اوقاف شد

به گزارش افق نیوز، حمید عسکری سوادجانی به عنوان مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی و حجت الاسلام ولی الله عادلی به عنوان مدیرکل امور اجتماعی و موسسات خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه شدند.

عبدالرضا عابد در آیین معارفه مدیرکل امور اجتماعی و موسسات خیریه و مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف که در سالن جلسات معاونت فرهنگی و اجتماعی برگزار شد گفت: بر اساس تدابیر نماینده محترم ولی فقیه و رییس سازمان مقرر شد معاونت فرهنگی و اجتماعی مسئولیت اصلی بقاع متبرکه را بر عهده بگیرد و طبق ساختار جدید به این معاونت یک اداره کل اضافه شد که این کار اقدام بسیار بزرگی است و مستلزم داشتن روحیه جهادی و انقلابی می‌باشد.

قائم مقام سازمان اوقاف بیان داشت: طبق این ساختار، معاونت فرهنگی و اجتماعی دارای ۴ اداره کل فرهنگی، امور اجتماعی و موسسات خیریه، بقاع متبرکه و اماکن مذهبی و اعزام مبلغ می‌باشد.

عبدالرضا عابد در ادامه بیان داشت: معاونت فرهنگی و اجتماعی در همه  برنامه‌ها نقش موثر و کلیدی را ایفا می‌کند و این معاونت یک معاونت ویژه‌ای در این سازمان به شمار می‌آید.

ایشان در ادامه ضمن تاکید بر داشتن روحیه جهادی و داشتن تعهدپذیری در بین کارمندان افزود:قدر این نعمت را بدانید و خودسازی و تقوا را سرلوحه اقدامات و فعالیت های خویش قرار دهید.

عابد ادامه داد: در دوران دفاع مقدس عطر خوش معنویت، عطر خوش بهشت حاکم بود زیرا همه برای رضای خداوند فعالیت می‌کرد و جایگاه و منصب، ارزشی نداشت و با این روحیه بود که می‌شد دشمن را به عقب راند و کشور را بیمه کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: امروز ما جهت خدمت به مردم می‌بایست قلب مردم را جذب کنیم و اعتماد آنان را به دست آوریم که در این زمینه تکریم ارباب رجوع باید در راس همه کارها باشد.

عابد در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات جناب حمید عسکری سوادجانی به عنوان مدیر کل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی گفت: وی از مدیران بسیار توانا و انقلابی این سازمان به شمار می‌آیند و امید داریم با درایت در حوزه بقاع متبرکه اتفاقات بسیار ارزشمندی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه انتصاب حجت الاسلام ولی الله عادلی به عنوان مدیرکل امور اجتماعی و موسسات خیریه سازمان اوقاف می‌تواند در این معاونت تاثیرات بسیار خوب و موثری داشته باشد افزود: به حمدالله وی از مدیران موفق استان گیلان به حساب می‌آیند و تجربیات بسیار زیاد و موفقی در این زمینه دارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=233133

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر