1

فرمانده سپاه: روند سال‌های قبل را باید تغییر دهیم

  • کد خبر : 234807
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد که اکثریت قاطع مردم انقلاب اسلامی را دوست دارند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد که اکثریت قاطع مردم انقلاب اسلامی را دوست دارند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد که اکثریت قاطع مردم انقلاب اسلامی را دوست دارند.

به گزارش افق نیوز، سردار محمد علی جعفری طی سخنانی در نشست هماهنگی برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ما باید مشخص کنیم می خواهیم چه کار کنیم. اگر روند سالهای قبل را داریم باید کمی تغییرش دهیم.

وی ادامه داد: بر اساس تعریف رهبری انقلاب حرکت تدریجی جامعه به سمت هدف های اسلامی است. ایشان در سال ٩٠ اسم می آورند  و می فرمایند عدالت اجتماعی، اخلاق، ادب، حیات طیبه در جامعه و الگوی زندگی اسلامی باید در جامعه اسلامی وجود داشته باشد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: صدور انقلاب و توسعه آن جنبه بیرونی انقلاب است که جز دستاوردهای انقلاب اسلامی به حساب می آید و وضعش خیلی خوب است.

وی ادامه داد: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی در داخل را صادقانه بیان کنیم و دستاوردهای محقق شده را درست تبیین کنیم. در بخش هایی نقص داریم که سیاست لازم است که تصمیم بگیریم آیا اصلا آرمان های محقق نشده بیان شود یا خیر. هیچ کس نمی گوید که همه آرمان های انقلاب با این اختلاف نظرهایی که در داخل داریم طی این سال ها باید محقق می شد.

جعفری تاکید کرد که آنچه که قابل اغماض نیست دستاوردهای انقلاب اسلامی در صدور انقلاب است.

وی گفت: یک کمیته برای سیاستگذاری و تعیین راهبردهای کلان در سطح بالا تشکیل شود، تا سیاست ها معلوم شود. یکی از سیاست‌ها این است که معلوم شود چه گونه می خواهیم مردم را در این مراسم مشارکت دهیم.

فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد: اکثریت قاطع مردم انقلاب اسلامی را دوست دارند. باید توجه کنیم که این مراسم توسط مردم برگزار شود یعنی مشارکت مردم را افزایش دهیم و زمینه را طوری برقرار کنیم که مردم خودشان بیایند و کار را بگیرند. مراسم عزاداری امام حسین(ع) کاملا خود جوش و مردمی است، اگر این سیاست را داشته باشیم که از خود مردم بخواهیم خودجوش حرکت کنند حتما یک اتفاق بسیار بزرگ و با عظمت رخ خواهد داد.

وی در پایان گفت: این را مردم می‌دانند که به عنوان یک تکلیف در روز ٢٢ بهمن باید به صحنه بیایند، صحبتم برای مشارکت مردمی در دهه فجر است. دستگاه‌های دولتی باید فعالیت هایی داشته باشند اما باید کارها را به مردم سپرد، دنیا هم متوجه می شود که مردم خودشان با عظمت و با شکوه مراسم چهلمین سالگرد انقلاب را برگزار  کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=234807

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر