1

می خواستند مردم سالاری کنند، مردم سواری کردند

  • کد خبر : 234911
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

در حال حاضر همه چیز رانت بازی شده و از مدیرعاملان و رؤسا تا دربان ها با پارتی انتخاب می شوند. این مشکلات به وجود می آید چون کسی با حق در این پست ها ننشسته است. امروز برای پست‌ها صلاحیت‌ها وجود ندارد، رانت‌ها آن ها انتخاب خواهند کرد. می خواستند مردم سالاری کنند، مردم سواری کردند، نتیجه‌اش همین می‌شود که می‌بینید.

مدیرعامل اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شما مردم را از پرسپولیس بگیری این تیم دیگر چیزی نیست.

داریوش مصطفوی مدیر عامل سابق پرسپولیس: می خواستند مردم سالاری کنند، مردم سواری کردند

افق نیوز/ داریوش مصطفوی در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس و مشکلات فعلی آن عنوان کرد: مشکلات پرسپولیس از ۱۰ سال پیش شروع شده و مربوط به یکی، دو سال نیست. این تخلفات و اشتباهات با پایان کار انصاری فرد آغاز شد، بعد از مدیریت انصاری فر، حدود ۸-۱۰ سال پیش افراد غیرفوتبالی با عنوان مدیرعامل، هیات مدیره و… وارد این جریان های مدیریتی شده اند. مدیران عاملی که چیزی از ورزش سر در نمیاوردند فوتبال را به این روز انداختند.

 

وی ادامه داد: نداشتن مهارت‌های فنی فوتبال، عدم تخصص، نداشتن اطلاع قوانین فیفا و بازی افراد که روی رفاقت و پارتی بازی روی کار آمدند باعث به وجود آمدن چنین مشکلاتی در تیم ها شده است. وقتی شما تخصص لازم را نداشته باشید مسلماً نمی توانید در حرفه ای موفق باشید، آن هم مدیریت مجموعه های بزرگ که کار هرکسی نیست. چیزی که در دنیا به اسم فوتبال مطرح است، به دو بخش تقسیم کردند ۱- بازی در زمین ۲- بازی بیرون از زمین. ۳۰% فوتبال را بازی در زمین و بقیه را بازی بیرون از زمین تشکیل می دهد. هدایت یک مجموعه با مهارت فنی خیلی در نتیجه کار تاثیر گذار است.

 

مدیرعامل اسبق تیم فوتبال پرسپولیس افزود: سرخ پوشان پایتخت در یک سال گذشته حدود ۲۰ میلیارد تومان خسارت داده اند؛ فردی که دانش و علم مدیریت ورزشی دارد کارایی بیشتری نسبت به مدیریت مهندسی خواهد داشت. در حال حاضر همه چیز رانت بازی شده و از مدیرعاملان و رؤسا تا دربان ها با پارتی انتخاب می شوند. این مشکلات به وجود می آید چون کسی با حق در این پست ها ننشسته است. امروز برای پست‌ها صلاحیت‌ها وجود ندارد، رانت‌ها آن ها انتخاب خواهند کرد. می خواستند مردم سالاری کنند، مردم سواری کردند، نتیجه‌اش همین می‌شود که می‌بینید.

 

وی در خصوص پرونده طارمی بیان کرد: هرکسی می خواهد خودش را از طریق پرسپولیس مطرح کند و پلی برای موفقیت بسازد، اما به قیمتی، نابودی تیم ریشه داری مثل پرسپولیس!؟ از بی احترامی به هواداران گرفته تا پول های هنگفتی که به ناحق گرفته می شود. پرسپولیس بدون این هوادارا فرقی با تیم محله ای شهرستان ها ندارد؛ شما مردم را از پرسپولیس بگیری این تیم دیگر چیزی نیست. ریشه پرسپولیس سالم است، حضور افرادی مثل علی عبدو، حسین فکری، همایون بهزادی و… نشانه فرهنگ و ریشه بی عیب نقص این تیم پرهوادرا است.

 

مصطفوی خاطرنشان کرد: تنها راه حل برای جلوگیری از غرامت های بعدی تشکیل یک مجمع متخصص است؛ همچنین هیات مدیره باید منتخب مردم باشد نه انتخاب آقایان. کار غیر ممکن و یا سختی هم نیست، تنها با دادن یک اطلاعیه همه هواداران واقعی تیم برای ساختن سرنوشت تیم خود آماده خواهند شد. با پارتی بازی به جایی نخواهیم رسید؛ وقتی رئیس فدراسیون علی دایی، کریم باقری و خداداد عزیزی را نمی شناسد از این فوتبال چه انتظاری دارید؟!

 

وی در خاتمه در خصوص عملکرد پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس را باید در دو بخش دید، ۱- نتیجه‌گیری ، ۲-سازماندهی؛ که در مورد اول موفق و قوی بودند اما در مورد دوم آنطور که باید نتوانستند عملکرد قابل قبولی داشته باشند. به ظاهر شاهد خوب عمل کرده باشند اما در این باشگاه وافراد فعلی هیچ تخصصی وجود ندارد. طارمی یکی از ۱۰۰ اتفاق درون باشگاه است که با اشتباه مسوولان غیر حرفه ای به این روز افتاده است و اگر بین المللی نبود بازهم کسی خبردار نمی شد.

ایسکانیوز

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=234911

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر