3

دود خریدهای منصوریان در چشم استقلال

  • کد خبر : 235956
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷

خریدهای این فصل منصوریان باعث شده که آبی‌ها از محرومیت سال قبل‌شان راضی باشند.

منصوریان

خریدهای این فصل منصوریان باعث شده که آبی‌ها از محرومیت سال قبل‌شان راضی باشند.

افق نیوز، خریدهای منصوریان بلای جان استقلال شده است. بازیکنانی که استقلال در ابتدای فصل به تیم‌اش اضافه کرده هیچ کمکی به استقلال نکرده‌اند و فقط دست سرمربی را برای انتخاب‌ بازیکن تنگ‌تر کرده‌اند. منصوریان در ابتدای فصل برزای و محسن کریمی و چند بازیکن استقلال را رد کرد تا در کنار شیخ‌الاسلامی، آقایی، نجفی و محمدی با چند بازیکن شاخص و اسمی هم به توافق برسد. ولی هیچ کدام از خریدهای منصوریان به کار استقلال نیامده‌اند و فعلا همه‌شان پسوند «ناکام» را برای خریدشان به دوش می‌کشند. با این خریدها، استقلالی‌ها خوشحالند که سال قبل از نقل‌وانتقالات نیم‌فصل محروم شدند و توفیق اجباری‌شان بازی دادن به جوان‌هایی بود که یک‌تنه تیم را تا رده دوم بالا کشیدند.

خریدهای استقلال در فصل ۹۶-۹۷

مهدی قائدی: باشوی استقلال هنوز چیزی فراتر از یک ذخیره جذاب نبوده است. قائدی هیچ گلی نزده و پاس گلی نداده است. فقط در هفته‌های اول به خاطر جثه کوچک و دریبل‌های بی‌فایده‌اش مورد توجه قرار گرفته بود که با رفتن منصوریان، میک‌درموت و شفر هنوز یک دقیقه هم به او بازی نداده‌اند.

آرمین سهرابیان: فقط ۵۵ دقیقه جلوی پارس‌جنوبی‌جم بازی کرد که در همان مسابقه هم با میلاد زکی‌پور تعویض شد. شاید آینده سمت چپ استقلال متعلق به این بازیکن جوان باشد، ولی فعلا انقدر ناامید کننده حاضر شده که هیچ مربی‌ای حاضر نشده جای زکی‌پور نامطمئن‌ را هم به سهرابیان بدهد.

پژمان منتظری: همین که بعد از سال‌ها به تیم ملی دعوت نشد نکته خوبی نیست که چرا پژمان افت کرده؟ منتظری دو روز بعد از عدم حضورش در اردوی تیم ملی، با آسیب دیدگی کتف مواجه شد و دست‌اش را جراحی کرد. آمار دفاعی استقلال در حضور منتظری هم تعریفی نداشت. پژمان بر اساس نمرات آنالیزورهای نود، صدوهفتادوپنجمین بازیکن این فصل لیگ برتر است.

حسن بیت‌سعید: روزهای بد وارثان پیراهن فرهاد مجیدی ادامه دارد. بیت‌سعید هم مانند بختیار رحمانی احتمالا تا نیم‌فصل از استقلال جدا می‌شود. حسن بیت‌سعید نه گلی زده و نه گلی ساخته. احتمالا با ادامه این روند، حسن بیت‌سعید به عنوان یک سرخورده از استقلال خارج می‌شود.

داریوش شجاعیان: هافبک گسترش‌فولاد با سر و صدای زیاد و با رقمی بالای دو میلیارد استقلالی شد. ولی شجاعیان اصلا در حد قیمت قراردادش ظاهر نشده است. داریوش شجاعیان یک گل به سپیدرود زد ولی هنوز با روزهایی که ملی‌پوش بود فاصله زیادی دارد.

سجاد شهباززاده: ده مسابقه در لیگ و دو بازی هم در جام حذفی گذشته و شهباززاده همچنان در حسرت گل زدن است. فصل قبل هم شهباززاده یک گل با لباس آلانیا اسپور زده بود و یک گل هم برای نفت تهران. شماره ده محبوب استقلال در کویر گلزنی به سر می‌برد.

سرور جپاروف: حالا استقلالی‌ها خوشحالند که تیم منصوریان در نیم‌فصل سال قبل از خرید بازیکن محروم شد و سرور به سپاهان رفت. جپاروف به غیر از یک گل تماشایی به دروازه‌بان شوت‌دوست تراکتورسازی، هنوز اثر مثبت دیگری در استقلال نداشت.

مجتبی جباری:یاغی استقلال در این سال‌ها بیرون از زمین بیشتر می‌درخشد تا داخل مستطیل سبز. جباری در این فصل تا هفته پنجم کنار استقلال بود که هیچ کدام از آن پاس‌های خاص‌اش را در زمین مسابقه نفرستاده بود. ولی این ستاره، همچنان خارج از زمین فوتبال می‌درخشد.

منبع: وب سایت برنامه نود
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=235956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر