2

استاندار جدید یزد: مدیر سیاسی هستم نه یک فعال سیاسی

  • کد خبر : 236418
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹

همه تلاش خود را برای رفاه گروه‌ها، شخصیت‌ها و موثرین در استان اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب مقدور خواهم داشت و توسعه نهادهای مدنی و تشکل‌های غیردولتی را به همان روشی که وزیر کشور مطرح کرده اجرا خواهم کرد.

محمود زمانی قمی

استاندار یزد از گروه‌ها و احزاب خواست تا وی را به عنوان یک مدیر سیاسی و نه فعال سیاسی با گرایشی خاص مدنظر قرار دهند.

افق نیوز/ «محمود زمانی قمی» امروز در آیین معارفه خود با اشاره به شناخته شده بودن گرایش سیاسی خود، تاکید کرد: بنده یک مدیر سیاسی هستم ولی فعال سیاسی نیستم لذا تمام گروه‌ها، احزاب  و تشکل‌ها باید با این رویکرد با من گفت‌وگو کنند.

وی ادامه داد: من آمده‌ام تا سیاست‌های دولت تدبیر و امید را پیاده کنم به سبکی که وزیر کشور نیز به آن اشاره کردند.

وی ضمن تشکر از همه استاندارانی که بعد از انقلاب برای ارتقای استان یزد کوشیده‌اند، گفت: مسیر آنان را ادامه خواهم داد.

زمانی قمی از همه مدیران دولت و خانوده دولت خواست تا به خانوده‌های شهدا، ایثارگران و آزادگان سرافراز و همچنین ایتام رسیدگی و حمایت لازم را داشته باشند.

وی گفت: همه تلاش خود را برای رفاه گروه‌ها، شخصیت‌ها و موثرین در استان اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب مقدور خواهم داشت و توسعه نهادهای مدنی و تشکل‌های غیردولتی را به همان روشی که وزیر کشور مطرح کرده اجرا خواهم کرد.

وی عنوان کرد: سعی خواهم کرد دچار افراط و تفریط نشوم و قطعاً منزلت و مکانت روحانیت به ویژه آیت الله ناصری به عنوان  محور وحدت و صمیمیت کانون توجه دولت خواهد بود.

زمانی قمی بیان کرد: از حقوق همه شهروندان گرامی و اقلیت‌های به ویژه زرتشتیان عزیز آن‌گونه که در قانون اساسی آمده دفاع خواهم کرد .

به گفته وی، جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی، توسعه گردشگری صیانت از واحدهای تولیدی و پرداختن به مشکلات آنان در دستور مدیریت استان خواهد بود.

وی هم‌چنین به توسعه اقتصاد دانش بنیان و نزدیک کردن دانشگاه‌ها به صنعت به عنوان دیگر برنامه‌های خود اشاره کرد و در خصوص پیگیری انتقال آب به استان با همکاری مسئولان و نمایندگان استان قول مساعد داد.

استاندار جدید یزد در پایان نیز تحرک بخشیدن به همه دستگاه‌های اجرایی استان برای پیگیری اهداف و برنامه‌های استان را مورد تاکید قرار داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=236418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر