1

توافـق عجیب پرسپولیسی‌ها با ریزه‌اسپـور بر سر مهدی طارمی

  • کد خبر : 238642
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

در چند روز اخیر برخی منابع خبری از لژیونر شدن مهدی طارمی، مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس در پایان فصل جاری خبر دادند و گفته می‌شود آقای گل لیگ برتر ایران موضوع را با کی‌روش، سرمربی تیم ملی نیز در میان گذاشته است.

در چند روز اخیر برخی منابع خبری از لژیونر شدن مهدی طارمی، مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس در پایان فصل جاری خبر دادند و گفته می‌شود آقای گل لیگ برتر ایران موضوع را با کی‌روش، سرمربی تیم ملی نیز در میان گذاشته است.
مهدی طارمی توافـق عجیب پرسپولیسی‌ها با ریزه‌اسپـور بر سر مهدی طارمی

افق نیوز/ هرچند منابع خبری اشاره‌ای به مقصد احتمالی طارمی نکرده‌اند اما شایعاتی درباره حضور این بازیکن در لیگ چین یا کشورهای عربی به گوش می‌رسید که البته با توجه به تاکید چند باره طارمی به حضور در لیگ‌های اروپایی کمتر کسی آن را جدی گرفت. حالا جدیدترین شایعه درباره طارمی بازگشت او به ریزه‌اسپور ترکیه است؛ تیمی که مهاجم بوشهری پرسپولیس اوایل لیگ شانزدهم با آن قرارداد بست و به یک‌باره آن را فسخ کرد و به پرسپولیس برگشت تا فیفا به خاطر این قانون‌شکنی یکی از شدیدترین احکامش را علیه فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس و شخص طارمی صادر کند.

 

طی روزهای اخیر خبر بازگشت طارمی به تیم ریزه‌اسپور ترکیه که فصل قبل از لیگ برتر ترکیه سقوط کرده در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد که البته افراد نزدیک به این بازیکن آن را خبری بی‌پایه و اساس خوانده و تکذیب کردند. بحث بازگشت طارمی به ریزه‌اسپور ترکیه ظاهرا از آنجا آب می‌خورد که این بازیکن و باشگاه پرسپولیس توان پرداخت غرامت ۷۹۰ هزار یورویی را ندارند و ناچار راه بازگشت به ترکیه را انتخاب کرده‌اند.

 

هرچند نزدیکان طارمی بحث بازگشت او به ریزه‌اسپور را بی‌پایه خوانده‌اند اما اخبار و شایعات تازه‌ای به گوش می‌رسد که حاکی از گره خوردن سرنوشت مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس به این باشگاه است! بر اساس شنیده‌ها وکلای باشگاه پرسپولیس با باشگاه ترکیه‌ای ریزه‌اسپور به این توافق رسیده‌اند که مهدی طارمی را پس از جام جهانی ۲۰۱۸ به یک باشگاه خوب خارجی بفروشند و در این انتقال بخشی از سهم باشگاه پرسپولیس با باشگاه ریزه‌اسپور تقسیم شود و این گونه باشگاه ترکیه‌ای از شکایت خود به فیفا صرفنظر می‌کند و غرامت ۷۹۰ یورویی منتفی خواهد شد.

 

اگر این خبر صحت داشته باشد هر ۳ طرف ماجرا ذی‌نفع خواهند بود و باشگاه پرسپولیس و طارمی هم از پرداخت غرامتی قابل توجه نجات خواهند یافت اما تحقق این توافق به مسائل دیگری بستگی دارد و به قولی اما و اگر‌های زیادی دارد.

 

پرسپولیسی‌ها و طرف ترکیه‌ای امیدوار به درخشش طارمی در جام جهانی ۲۰۱۸ و پیدا شدن مشتری خوب خارجی هستند در حالی که اولا مشخص نیست آیا کی‌روش این بازیکن را در لیست نهایی مسافران روسیه قرار می‌دهد یا نه؟

 

ترافیک در خط حمله تیم ملی و محرومیت ۴ ماهه طارمی و دور شدن از شرایط آیده‌آل و احتمال مصدومیت دلایلی است که شاید این بازیکن در لیست نهایی تیم ملی قرار نگیرد. به فرض اگر طارمی بدون هیچ مشکلی راهی روسیه شد فیکس بازی کردن او قطعی نیست و شاید او اصلا مجال بازی پیدا نکند.

 

اگر حتی خوش‌بینانه نگاه کنیم و طارمی در هر ۳ بازی مقابل اسپانیا، پرتغال و مراکش بازی کند تجربه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نشان داد که باشگاه‌های بزرگ و متمول سراغ بازیکنان ایران یا تیم‌های درجه ۳ و ۴ نمی‌روند و روی بازیکنان تیم‌های درجه اول و دوم سرمایه‌گذاری می‌کنند مگر آن‌که تیم‌های چینی و عربی پیشنهادهای وسوسه‌انگیز بدهند. با در نظر گرفتن همه این مسائل به نظر می‌رسد توافق وکلای پرسپولیس و مسئولان ریزه‌اسپور چندان محکم و امیدوار‌کننده نیست و شاید در نهایت پرسپولیس و طارمی مجبور به پرداخت غرامت ۷۹۰ هزار یورویی شوند.

برنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=238642

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر