2

آمریکا بدون نقاب

  • کد خبر : 238931
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵

ترامپ با اعلام این تصمیم احمقانه تیر خلاصی به مذاکرات به اصطلاح صلح با فلسطینی‌ها زد و تمام پل‌های گفتگو را با سازش‌کارترین گروه‌های فلسطینی ویران کرد.

افق نیوز/ محمد کاظم انبارلویی طی یادداشتی نوشت: بیست سال پیش که کنگره آمریکا انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی را به قدس شریف، اولین قبله‌ گاه مسلمانان جهان به تصویب رساند، روسای جمهور وقت آمریکا هیچ ‌گاه جرأت نکردند این تصمیم را به رسمیت بشناسند و آن را عملیاتی کنند. ترامپ درست در روز میلاد رسول خدا پیامبر اعظم (ص) در یک دیوانگی و تصمیم احمقانه این مصوبه را امضاء و در حقیقت یک اعلام جنگ واقعی با مسلمانان را شروع کرد.

بدون شک این تصمیم که برخلاف قطعنامه‌های سازمان ملل است، آتش خشم مسلمانان جهان را در پی خواهد داشت، چرا که قدس شریف متعلق به همه مسلمانان جهان است و مسئله فلسطین را از یک مسئله ملی – منطقه‌ای به یک مسئله حاد جهانی درخواهد آورد.

ترامپ با اعلام این تصمیم احمقانه تیر خلاصی به مذاکرات به اصطلاح صلح با فلسطینی‌ها زد و تمام پل‌های گفتگو را با سازش‌کارترین گروه‌های فلسطینی ویران کرد.

اینکه ترامپ چرا این تصمیم را گرفت، به چند علت برمی‌گردد. او ماموریت دارد آمریکای بدون نقاب را به نمایش بگذارد!

۱- شکست‌های پی‌درپی منطقه‌ای و بر باد رفتن توطئه‌ها و دسیسه‌ها علیه دولت‌ها و ملت‌های مسلمان منطقه توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی، کاخ سفید را وادار کرد کلید یک بحران و ماجراجویی جدید را نه ‌تنها در سطح منطقه بلکه در جهان بزند. این تصمیم نماد ظهور تعقل ابلیسی در کاخ سفید است و بدون شک دروازه‌های جهنم را به سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی باز خواهد کرد.

۲- اختلافات داخلی در درون رژیم صهیونیستی و سرپوش گذاشتن روی فساد داخلی به ویژه مفاس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=238931

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر