2

سرمایه‌گذاری برای المپیک ۲۰۲۰/استعدادها به خاطر خودزنی‌ هدر نرود

  • کد خبر : 239099
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷

سرپرست فدراسیون والیبال با اشاره به استعدادهای موجود در کشور گفت: نباید اجازه دهیم استعدادها به خاطر اختلاف سلیقه‌ها و خودزنی‌ها هدر برود.

محمدرضا داورزنی معاون وزارت ورزش
سرپرست فدراسیون والیبال با اشاره به استعدادهای موجود در کشور گفت: نباید اجازه دهیم استعدادها به خاطر اختلاف سلیقه‌ها و خودزنی‌ها هدر برود.

به گزارش افق نیوز/ محمدرضا داورزنی، ظهر یکشنبه پس از انتخاب باجول، به عنوان رئیس هیئت والیبال اصفهان با بیان اینکه فرصت‌ها مانند ابر می‌گذرند، اظهار داشت: سال ۹۲ انتخابات ریاست هیئت والیبال استان اصفهان برگزار شد و آقای باجول این سمت را بر عهده گرفت و امروز نیز برای ۴ سال آینده فرصت یافت تا به ورزش استان و کشور خود خدمت کند و امیدوارم بتواند به خوبی برنامه‌های خود را پیش ببرد تا پاسخ خوبی به اعتماد نمایندگان مجمع بدهد.

وی با اشاره به موفقیت‌های تیم ملی والیبال افزود: خوشبختانه در یک دهه گذشته کشور ما توانسته موفقیت‌هایی را در عرصه جهانی بدست آورد که در بین رشته‌های گروهی ما کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر است و اکنون ما در این رشته در سطحی از دنیا قرار داریم که حتی تصور آن نیز دشوار بود.

سرپرست فدراسیون والیبال به حضور ایران در جمع قدرت‌های برتر جهان اشاره کرد و ادامه داد: امروزه ایران در جمع قدرت‌های برتر والیبال جهان حضور دارد و این اتفاق ممکن نبود مگر با کمک و یاری همه علاقه‌مندان به والیبال، خانواده بزرگ والیبال، مربیان خوب، مدیران باشگاه‌ها و معلمان ورزش خوبی که در کانون‌ها و شهرستان‌های مختلف تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به تغییر جایگاه ایران در ۱۰ سال گذشته بیان کرد: اگر ۱۰ سال پیش حرفی از پیروزی تیم ملی والیبال در برابر تیم‌هایی مثل لهستان، امریکا، ایتالیا و غیره به میان می‌آمد ۹۹ درصد کارشناسان آن را غیرممکن عنوان می‌کردند ولی با همت و تلاش شبانه روزی که انجام گرفت جوانان ایران ثابت کردند که ما می‌توانیم.

داورزنی از سرمایه‌گذاری روی نوجوانان برای المپیک ۲۰۲۰ و ۲۰۲۴ خبرداد و ادامه داد: در حال حاضر تیم ملی نوجوانان ما که چندی پیش بدون شکست قهرمان جهان شد، قدرتمندترین تیم دنیاست و برای المپیک ۲۰۲۰ و ۲۰۲۴ بر روی همین نوجوانان سرمایه‌گذاری شده است.

وی در ارتباط با کشف استعدادهای جدید افزود: کارخانه کشف استعداد ما مرتب در حال فعالیت است تا استعدادهای جدیدی را کشف کند و تا ۳ ماه آینده از تیم ملی نوجوانان جدید رونمایی خواهد شد زیرا دغدغه ما، برطرف کردن نیازهایمان برای ۲۰۲۰ و ۲۰۲۴ است و هیئت های استانی ما، بازوان اجرایی ما در این زمینه هستند.

سرپرست فدراسیون والیبال درباره انتظارات فدراسیون والیبال از هیئات استانی تصریح کرد: انتظار ما از هیئت‌های استانی این است که از فدراسیون عقب نمانند و سرعت خود را با فدراسیون تنظیم کنند؛ ما باید مراقب باشیم و نگذاریم استعدادهای خوبی که در استان‌ها وجود دارد به خاطر اختلاف سلیقه‌ و نظرها و به قولی خودزنی‌ها هدر برود.

وی ریاست هیئت والیبال را مسئولیت حساسی عنوان کرد و افزود: با پذیرفتن مسئولیت هیئت باید فضا را باز بگذاریم تا سایر افراد نیز که حرف، برنامه و طرح دارند برای یاری به میدان بیایند؛ استان اصفهان ثابت کرده ظرفیت‌های خوبی دارد و باید سریع این فضا در استان فراهم شود تا نیروهای دلسوزی که در استان هستند کمک کنند و استان مجدداً به قطبی برای والیبال کشور تبدیل شود و امیدوارم اصفهان باز هم روزهای مهیج والیبال و سالن‌های مملو از جمعیت پرشور را ببیند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=239099

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر