3

صمدی: نامه حمایت از افشین داوری را امضا نکردم

  • کد خبر : 239167
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰:۲۵

ملی‌پوش سابق بوکس ایران اظهار داشت: چند روز پیش برای حضور در جلسه کمیته فنی جوانان در فدراسیون بوکس حاضر شدم که یکی از آقایان نامه‌ای را در جهت حمایت از داوری پیش من آورد تا امضا کنم که این کار را انجام ندادم.

محمدرضا صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،در خصوص مطرح شدن شایعه جمع‌آوری امضا برای افشین داوری اظهار داشت: چند روز پیش برای حضور در جلسه کمیته فنی جوانان در فدراسیون بوکس حاضر شدم که یکی از آقایان نامه‌ای را در جهت حمایت از داوری پیش من آورد تا امضا کنم که این کار را انجام ندادم. دلیل این کارم نیز این بود که حق رای در مجمع فدراسیون را ندارم و بعد از مدت‌ها نیز تازه به فدراسیون رفته بودم و از چیزی خبر نداشتم.

وی در خصوص مسئولیت فردی که نامه حمایت از داوری را پیش او برده بود، گفت: نمی‌دانم در حال حاضر این فرد در فدراسیون سمت اجرایی دارد یا نه اما در محل فدراسیون حضور داشت. حتی به من گفت چه کسانی نامه را امضا کردند و چه کسانی قرار است این نامه را امضا کنند اما در خصوص اینکه این اقدام با هماهنگی داوری است یا به صورت شخصی صورت گرفته، صحبتی نکرد.

قهرمان سابق بوکس آسیا در خصوص فضای جامعه بوکس در آستانه انتخابات این فدراسیون عنوان کرد: با شرایطی و اختلافاتی که وجود دارد، فکر نمی‌کنم فضای خوبی در جامعه بوکس حاکم باشد. از طرف دیگر کاندیداهای قوی نیز در این انتخابات حضور ندارد. بوکس با توجه به مشکلاتی که دارد به مدیری سیاسی که از لحاظ مالی نیز قوی باشد نیاز دارد و فکر نمی‌کنم چنین گزینه‌ای در حال حاضر وجود داشته باشد. بوکس به گزینه‌ای مانند ناطق‌نوری نیاز داشت که با این کاندیداها آینده خوبی برای این رشته پیش‌بینی نمی‌کنم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=239167

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر