2

نقل و انتقالات نیم فصل به طور رسمی آغاز شد

  • کد خبر : 239731
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۷:۵۵

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرد: پنجره نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر و لیگ دسته اول از امروز به طور رسمی آغاز شد.

نقل و انتقالات

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرد: پنجره نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر و لیگ دسته اول از امروز به طور رسمی آغاز شد.

افق نیوز، فریبرز محمودزاده درمورد زمان نقل و انتقالات نیم فصل گفت: طبق اعلام قبلی پنجره نقل و انتقالات زمستانی از ساعت یک دقیقه بامداد امروز (سه‌شنبه ۲۸ آذر) به طور رسمی آغاز شده و باشگاه‌ها می‌توانند برگه مشخصات فردی بازیکنانی را که به خدمت می‌گیرند به روسای هیات‌های فوتبال استان‌ها ارائه کنند تا این برگه مشخصات در دفاتر هیات‌های فوتبال استان‌ها ثبت شود. همچنین از اول وقت اداری امروز سه‌شنبه باشگاه‌ها می‌توانند مدارک بازیکنان موردنظر خود را به سازمان لیگ جهت ثبت قرارداد ارائه کنند.

وی افزود: نقل و انتقالات  لیگ دسته دوم آغاز شده و با آغاز نقل و انتقالات لیگ برتر و دسته اول هم تمامی کمیته‌های سازمان لیگ با آغوش باز پذیرای مراجعه کنندگان هستند تا ثبت قرارداد بازیکنان جدید را پس از طی مراحل اداری و قانونی انجام بدهند، همانطور هم که پیش از این اعلام کردم باشگاهها برای ثبت قرارداد بازیکنانشان باید از کمیته تعیین وضعیت و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تاییدیه‌های حقوقی گرفته و با امضای دبیرکل محترم فدراسیون و دستور رئیس سازمان لیگ ثبت قرارداد بازیکنان بلامانع خواهد بود.

رئیس کمیته نقل و انتقالات درمورد زمان نقل و انتقالات گفت: از امروز ۲۸ آذر تا پایان روز ۲۵ دی ماه ۹۶ نقل و انتقالات لیگ برتر و تا روز ۲۷ دی ماه ۹۶ نقل و انتقالات لیگ دسته اول ادامه خواهد داشت.

منبع: فارس
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=239731

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر