به گزارش افق نیوز/ هفته دوازدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام شهید «محسن حججی» روزهای چهارشنبه ۲۹ آذرماه، جمعه یکم و امروز (یکشنبه) در شهرهای تهران، تبریز، اردکان، ارومیه و ورامین پیگیری شد.

تیم بانک سرمایه در آخرین دیدار این هفته از لیگ برتر والیبال در سالن شهید گل عباسی ورامین میهمان شهرداری این شهر بود و سه بر یک مغلوب ورامینی ها شد تا نخستین ناکامی بانک سرمایه در لیگ برتر والیبال رقم بخورد.

شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی تیم بانک سرمایه که در رقابت های باشگاه های جهان نیز با سه شکست متوالی عملکرد به دور از انتظاری داشتند، در ست های اول، سوم و چهارم این دیدار نیز به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲ مغلوب شهرداری ورامین شدند و تنها در ست دوم ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسیدند.

بانک سرمایه به رغم این شکست همچنان صدرنشین ماند و تیم شهرداری ورامین هم با شش برد و ۲۰ امتیاز در رتبه ششم جدول باقی ماند.

ابراهیم فیروزی و اسماعیل رزقی داوران اول و دوم این مسابقه که ۱۲۶ دقیقه طول کشید، بودند. همچنین حمید حق بین و محمود کشفی ناظران سازمان لیگ و کمیته داوران در این دیدار که یک هزار تماشاگر داشت، نظارت داشتند. عادل غلامی بازیکن شماره ۹ بانک سرمایه در این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

محمد ترکاشوند سرمربی جدید تیم شهرداری ورامین در ابتدای این مسابقه از ترکیب آندره، آرمین تشکری، علیرضا بهبودی، رحمان داودی، مسعود غلامی و محمد محمد کاظم استفاده کرد. شهرداری ورامین در این مسابقه از احسن اله شیرکوند که مدتی محروم بود، استفاده کرد.

بانک سرمایه نیز در ابتدای این مسابقه از قاسم کارخانه، عادل غلامی، شهرام محمودی، مجتبی میرزا جانپور، علی شفیعی و ژیگالدو استفاده کرد. تیم سرمایه در این مسابقه محمد موسوی و فرهاد قائمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

بدین ترتیب تیم های شهرداری ارومیه، سایپا تهران، پیکان تهران، خاتم اردکان و شهرداری ورامین در هفته نخست دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال فاتح میدان شدند.

نتایج کامل هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

شهرداری ارومیه ۳ – هاوش گنبد یک (۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۰، ۲۳ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۲)

سایپا تهران ۳ – کاله مازندران یک (۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۷ و ۲۵ بر ۲۰)

شهرداری تبریز صفر – پیکان تهران ۳ (۱۳ بر ۲۵، ۱۸ بر ۲۵ و ۱۷ بر ۲۵)

رعد پدافند کاشان – سارویه ساری (به دلیل انصراف سارویه برگزار نشد)

خاتم اردکان ۳ – شمس صفر (۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۲ و ۲۵ بر ۲۲)

شهرداری ورامین ۳ – بانک سرمایه یک (۲۵ بر ۲۱، ۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲)

جدول این رقابت ها در پایان هفته دوازدهم نیز به قرار زیر است:

۱- بانک سرمایه ۱۱ برد و ۳۳ امتیاز
۲- شهرداری تبریز ۱۰ برد و ۲۵ امتیاز
۳- پیکان تهران ۹ برد و ۲۶ امتیاز
۴- سایپا تهران ۸ برد و ۲۴ امتیاز
۵- کاله مازندران ۶ برد و ۲۰ امتیاز
۶- شهرداری ورامین ۶ برد و ۲۰ امتیاز
۷- خاتم اردکان ۵ برد و ۱۵ امتیاز
۸- شهرداری ارومیه ۴ برد و ۱۴ امتیاز
۹- هاوش گنبد ۴ برد و ۱۱ امتیاز
۱۰- سارویه ۴ برد و ۱۰ امتیاز
۱۱- شمس ۴ برد و ۹ امتیاز
۱۲- رعد پدافند کاشان بدون برد و امتیاز