1

قطعا مجلس عین لایحه بودجه دولت را تصویب نخواهد کرد

  • کد خبر : 240289
  • ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً مجلس نسبت به گرانی هایی که در لایحه بودجه پیش بینی می شود، موضع گیری کرده و عین لایحه دولت تصویب نخواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً مجلس نسبت به گرانی هایی که در لایحه بودجه پیش بینی می شود، موضع گیری کرده و عین لایحه دولت تصویب نخواهد شد.

به گزارش افق نیوز، در پایان جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در تذکری اظهار داشت: صحبت هایی بنده کردم که برداشت اشتباهی از آن شده است. بعضاً استنباط خوبی از برخی از عرایض بنده نشده است و عده ای گفتند اصلاح طلبان از رأی به دولت دوازدهم پشیمان شده اند.

وی تأکید کرد: ما همچنان از این دولت حمایت می کنیم. در آن زمان هم خیرالموجودین را آقای روحانی می دانستیم. پشیمان هم نیستیم اما مفهومش این نیست که از دولت انتقاد نکنیم و در مجلس منفعل باشیم.

عضو فراکسیون امید تصریح کرد: هر اشتباه و نقضی را در دولت ببینیم تذکر می دهیم. دولت به افکار عمومی توجه کند.

وی اظهار داشت: قطعاً مجلس نسبت به گرانی هایی که در لایحه بودجه پیش بینی می شود، موضع گیری کرده و عین لایحه دولت تصویب نخواهد شد. برخی از نمایندگان مخالف افزایش قیمت فرآورده های نفتی و بنزین هستند.

کواکبیان افزود: مردم مظلومی در تهران زندگی می کنند که پایتخت نشین هستند اما دارای بسیاری از مشکلات هستند و کسی به فکر آنها نیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=240289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر