2

منصوریان: از حضور در لیگ چین بیشترین بهره را می‌برم

  • کد خبر : 240662
  • ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹

منصوریان ادامه داد: در حالی که اکران فیلم صفر تا سکو در اوج قرار داشت، ایران را ترک کردم و به چین آمدم تا تمرینات را با قدرت انجام دهم، چراکه اهداف بزرگی دارم.

ملی‌پوش ووشوی ایران پس از کسب نخستین پیروزی در لیگ چین، گفت: از حضور در این مسابقات و مبارزه با بهترین‌های جهان، بهترین بهره را خواهم برد.
خواهران ووشو کار منصوریان منصوریان: از حضور در لیگ چین بیشترین بهره را می‌برم

افق نیوز/ ملی‌پوش ووشوی ایران پس از کسب نخستین پیروزی در لیگ چین، گفت: از حضور در این مسابقات و مببارزه با بهترین‌های جهان، بهترین بهره را خواهم برد.

سهیلا منصوریان که موفق شد در نخستین مبارزه خود در لیگ چین حریف مطرحی از کشور میزبان را شکست دهد تصریح کرد: تمرینات خوبی را در چند هفته اخیر در چین دنبال کردم و برای حضور در نخستین مبارزه آمادگی کامل داشتم.

وی افزود: در اولین دیدار برابر «گون جین لا» قهرمان مطرح چینی و دارنده سه کمربند طلایی مسابقات حرفه‌ای ساندا به پیروزی دست یافتم که برایم اهمیت زیادی داشت.

منصوریان ادامه داد: در حالی که اکران فیلم صفر تا سکو در اوج قرار داشت، ایران را ترک کردم و به چین آمدم تا تمرینات را با قدرت انجام دهم، چراکه اهداف بزرگی دارم.

ووشوکار مطرح تیم بانوان ایران گفت: در ابتدای راه هستم و می‌خواهم از حضور در لیگ چین بهترین تجربه را کسب کرده تا بتوانیم در سال‌های آتی به آنچه که می‌خواهم برسم.

وی افزود: تلاشم این است تا در آینده در مسابقات جهانی و آسیایی به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کنم تا مسیر افتخار‌آفرینی بانوان ووشوی ایران را ادامه دهم.

«سهیلا منصوریان» به همراه «الهه منصوریان» و «کیمیا شوشتری» با امضای قراردادی به تیم «چانگ چونگ» پیوسته و این تیم را در لیگ چین همراهی می‌کند.

میزان

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=240662

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر