1

شروع دردسر برای شفر/ چالش اصلی از راه رسید

  • کد خبر : 240804
  • ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰:۳۱

به نظر می‌رسد برنامه استقلال در یک ماه آینده همه چیز را ثابت خواهد کرد. در حقیقت آبی‌ها طی ۳۵روز پیش رو پنج بازی دشوار با تیم‌های نام‌دار و بالای جدولی دارند که عبور سلامت از آنها شاید حتی به تعبیر رویای قرار گرفتن در کورس قهرمانی بینجامد.

شروع دردسر برای شفر/ چالش اصلی از راه رسید

افق نیوز/ بعد از پیروزی پرگل و دلچسب برابر استقلال خوزستان، وینفرد شفر چنان سر ذوق آمد که از رویای قهرمانی استقلال سخن گفت و رسیدن به پرسپولیس در صدر جدول را دور از ذهن ندانست. البته که این فوتبال است و در آن هیچ چیز بعید نیست. فقط کافی است حوادث لیگ ششم را مرور کنیم و به یاد بیاوریم چگونه پرسپولیس دنیزلی ۱۲امتیاز عقب‌افتادگی از استقلال مرفاوی را جبران کرد؛ آن هم طی کمتر از یک نیم‌فصل. با این وجود برخی‌ها بر این باورند که استقلال شفر هنوز محک جدی نخورده و برنامه این تیم طی هفته‌های گذشته طوری نبوده که عیار مربی آلمانی را نشان بدهد. حتی اگر این فرض را هم جدی بگیریم، به نظر می‌رسد برنامه استقلال در یک ماه آینده همه چیز را ثابت خواهد کرد. در حقیقت آبی‌ها طی ۳۵روز پیش رو پنج بازی دشوار با تیم‌های نام‌دار و بالای جدولی دارند که عبور سلامت از آنها شاید حتی به تعبیر رویای قرار گرفتن در کورس قهرمانی بینجامد.

استقلال که در دو هفته آغازین دور برگشت با نفت آبادان خسته و استقلال خوزستان قعرنشین مصاف داد، هفته بعد باید در سرمای تبریز میهمان تراکتورسازی باشد. آنها سپس به تهران برمی‌گردند تا رودرروی سایپا قرار بگیرند. بازی بعدی استقلال در خانه پدیده مشهد خواهد بود که در فصل جاری تیم باکیفیتی نشان داده. بعد از آن استقلال در تهران میزبان پارس جم جنوبی است و قطعا تقابل این تیم با شگفتی‌ساز لیگ هفدهم می‌تواند برای پرسپولیسی‌ها هم نفسگیر باشد. نهایتا روز ۱۵بهمن و در نقطه پایانی این تونل وحشت، استقلال باید در اصفهان به مصاف ذوب‌آهن برود که دشواری‌های خاص خودش را دارد. در این یک ماه، شفر با مربیان جوان و موفق ایرانی یعنی یحیی گل‌محمدی، علی دایی، مهدی تارتار و رضا مهاجری مصاف می‌دهد و در انتها نیز مقابل پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر یعنی امیر قلعه‌نویی می‌ایستد. به این ترتیب به نظر می‌رسد ظرف تنها ۳۵روز بسیاری از مسایل در مورد استقلال روشن خواهد شد. شاید کامیابی در این مسیر سخت تا پیش از آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، رویای بزرگترین بازگشت یک تیم به کورس قهرمانی لیگ را در دسترس استقلالی‌ها قرار بدهد. فراموش نکنید استقلال با عبور از این گردنه، دوباره در سرازیری تقویم قرار می‌گیرد و بازی‌های آسان‌تر این تیم از راه می‌رسد. پس کمربندها را باید بست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=240804

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر