1

از طارمی می‌خواهم حداقل تا پایان فصل در تیم بماند / در مکتب پرسپولیس تعهد اخلاقی حرف اول را می‌زند

  • کد خبر : 240829
  • ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: همه بازیکنان پرسپولیس از ابتدا تا به امروز اگر به جایی رسیدند به خاطر نام و اسم بزرگ باشگاه پرسپولیس بوده است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: همه بازیکنان پرسپولیس از ابتدا تا به امروز اگر به جایی رسیدند به خاطر نام و اسم بزرگ باشگاه پرسپولیس بوده است.
محمد پنجعلی از طارمی می‌خواهم حداقل تا پایان فصل در تیم بماند /  در مکتب پرسپولیس تعهد اخلاقی حرف اول را می‌زند

افق نیوز/ محمد پنجعلی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، درباره موضوع جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: ابتدا بنده باید به یک موضوع مهم اشاره کنم و آن هم این است که برای من و بسیاری از هواداران یک سوال همچنان باقی مانده و آن هم این است که در موضوع شکایت باشگاه ترکیه ای چه کسی مقصر بود؟

 

وی افزود: مهدی طارمی به هواداران پرسپولیس و به این باشگاه بدهکار است، حداقل به لحاظ اخلاقی. شما ببینید تیمی که شاید تا بهمن سال آینده نتواند بازیکن جذب کند، نیاز به همیاری و کمک بازیکنان فعلی را دارد. ضمن اینکه همه بازیکنان پرسپولیس از ابتدا تا به امروز اگر به جایی رسیدند به خاطر نام و اسم بزرگ باشگاه پرسپولیس بوده است و در مکتب این باشگاه تعهد اخلاقی حرف اول را می زند.من از طارمی می خواهم حداقل تا پایان فصل در پرسپولیس بماند.

 

کاپیتان پیشین سرخپوشان درباره وضعیت فعلی تیم پرسپولیس اظهار کرد: خوشبختانه همه دیدیم پرسپولیس مقابل تراکتور چه بازی خوب و روانی ارائه داد، زوج علیپور و منشا امسال بسیار خوب بوده اند و در ادامه هم به امید خدا از این هم بهتر خواهند شد. من ابتدای فصل گفته ام و حالا هم تاکید می کنم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد پرسپولیس از عنوان قهرمانی خود دفاع خواهد کرد.

 

پنجعلی درباره بازی این تیم مقابل نفت تهران گفت: تمام تیم ها مقابل پرسپولیس با تمام توان خود بازی می کنند و انگیزه بالایی برای نشان دادن خود دارند، من امیدوارم بازیکنان هیچ تیمی از جمله نفت را دست کم نگیرند و با توجه به میزبانی پرسپولیس بنده فکر می کنم در پایان هم سرخپوشان ۳امتیاز دیگر به اندوخته خود در لیگ اضافه کنند.

برنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=240829

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر