3

کنسرت باشکوه محمد علیزاده ۹دی ماه در تالار وزارت کشور برگزار شد+ تصاویر

  • کد خبر : 240963
  • ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰

شنبه نهم دی ماه تالار وزارت کشور میزبان کنسرت محمد علیزاده بود.

 

 

«محمد علیزاده» کنسرت خود را با اجرای  قطعات خود همچون «برگرد»، «این اولین باره»، «گاهی بخند»، «برادر»، «بی حوصله»، «عشقم این روزا»، «بی معرفت»، «تصمیمتو بگیر»، «چهل درجه» و «جز تو»و … را در میان استقبال کم نظیر و هم خوانی هواداران اجرا کرد.

خواننده قطعه محبوب «دلت با منه» در بخشی از صحبت هایش گفت: «برخی انسان ها هستند که نمی توان آنها را دوست نداشت. من از همان خدایی که هرچه دارم از او است؛ برای شما می خواهم کسانی در زندگی تان باشند که محکوم به دوست داشتن شان هستید.»

همچنین  «علیزاده» در بخشی از کنسرت خود گفت: «در موسیقی خود فخری ندارم، اما همیشه افتخار می کنم که پدرها و مادرها در کنسرتم حضور می یابند ولی متأسفانه در این کنسرتم مادرم حضور ندارند. امیدوارم که خداوند پدر و مادر هایتان را حفظ کند، اگر هم آنها در آغوش خدا هستند، ناراحت نباشید، زمین لیاقت نگهداری آنها را نداشته است، زمین از این بی لیاقتی ها زیاد دارد.» از هواداران خواست تا به احترام پدرها و مادر هایشان تشویق کنند.
«دکتر مسعود صابری» خواننده عزیز و محبوب ، «سعید عزت الهی» بازیکن تیم ملی کشور عزیزمان از جمله مهمانان ویژه کنسرت «محمد علیزاده» بودند که با حضور خود شب پرستاره ای را رقم زدند.

گفتنی است «امیرحسین اویسی» (رهبر ارکستر)، (منصور جهانی ) و (صدر حسین خانی) مدیر محترم شرکت ایران گام علیزاده را در این اجرا همراهی کردند.

عکاس و خبرنگار : زهرا شکری

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=240963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر