1

پشت پرده افشای تصمیم شفر برای اخراج کاپیتان‌های استقلال

  • کد خبر : 241029
  • ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰:۰۸

سرمربی استقلال برای فصل بعدی به برخی نفرات قدیمی تیمش نیاز ندارد اما در تصمیم خود تا حدی تجدیدنظر کرده است.

سرمربی استقلال برای فصل بعدی به برخی نفرات قدیمی تیمش نیاز ندارد اما در تصمیم خود تا حدی تجدیدنظر کرده است.
شفر پشت پرده افشای تصمیم شفر برای اخراج کاپیتان‌های استقلال

افق نیوز/سرمربی استقلال برای فصل بعدی به برخی نفرات قدیمی تیمش نیاز ندارد اما در تصمیم خود تا حدی تجدیدنظر کرده است.

دو روز پیش یکی از رسانه ها خبر از کنارگذاشته شدن کاپیتان‌های استقلال بعد از پایان فصل داد و مدعی شد شفر روی آنها برنامه ندارد.

بلافاصله بعد از این موضوع خسرو حیدری واکنش تندی به این خبر داشت و مدعی شد شایعه سازان می‌خواهند تمرکز او را بر هم بزنند، البته رحمتی و منتظری واکنشی به این موضوع نداشتند.

ماجرا از این قرار است که شفر در بدو ورودش به استقلال بعد از گذشته ۲۰ روز نشستی را با افتخاری برگزار و در آن جلسه تاکید می‌کند که برخی از بازیکنان پا به سن گذاشته تیم را در آخر فصل نمی‌خواهد و اگر بنا به ادامه همکاری وی برای فصل اینده باشد او باید تیمی جوانتر را راهی مسابقات لیگ و آسیایی کند.

در ادامه شفر جلسات دیگری را با مدیر عامل استقلال برگزار کرد و حتی شایعه کنار گذاشتن منتظری هم در این زمینه مطرح شد و در خبرها آمده بود که منتظری در نیم فصل از استقلال جدا می‌شود اما مطابق خبری که خبرنگار نامه نیوز کسب کرده، با اطلاعاتی که شفر از مربیان حاضر در فوتبال ایران و مسئولان باشگاه گرفت متوجه شد که منتظری بازیکن ملی پوش و تاثیر گذاری است و مرد آلمانی می‌تواند روی او حساب کند.

در نشست دوباره افتخاری با شفر وی اعلام کرد که نیازی به حیدری برای فصل بعد ندارد و در مورد منتظری و رحمتی در پایان فصل تصمیم می‌گیرد، حتی شفر در نیم فصل اجازه جدایی به رحمتی را نداد و به این بازیکن اعلام کرد در این تیم بماند و بجنگد اما در مورد حیدری و چند بازیکن دیگر که اتفاقا کم سن و سال هم هستند اعلام کرد نظری روی آنها ندارد.

جالب اینجا است که بلافاصله این خبر ها به بیرون درز پیدا کرد و همین موضوع باعث عصبانیت شفر شد و او اعلام کرد اگر در جلسات یک مقام مسئول باشگاه حضور داشته باشد وی سکوت می‌کند تا آن شخص از نشست بیرون برود!

شفر به افتخاری اعلام کرده انتقال صحبت‌های وی به رسانه ها تاثیر منفی روی تیمش می‌گذارد و به همین دلیل از این پس جلسات بدون حضور مقام مسئول مذکور برگزار شود.

ساعت ۲۴

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=241029

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر