1

تأکید “مهرعلیزاده” بر انتصاب مدیران جوان در دستگاه‌های اجرایی

  • کد خبر : 241450
  • ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶

استاندار اصفهان با بیان اینکه جوانان مهم‌ترین بخش از جامعه را تشکیل می‌دهند بر انتصاب مدیران جوان در دستگاه‌های استان اصفهان تأکید کرد.

محسن مهرعلیزاده

به گزارش افق نیوز  به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محسن مهرعلیزاده در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار داشت: سابقه این جلسات نشان می‌دهد که متأسفانه برخی مدیران‌کل و رؤسای دستگاه‌ها کمترین اهمیت را به این جلسه داده‌اند و همین امر سبب شده که به تدریج به جای حضور فعال در جلسات نماینده‌های خود را به جلسه فرستاده‌اند.

وی افزود: سطح تصمیمات و تدوین استراتژی‌ها در خصوص جوانان به همین دلیل به شدت نزول پیدا کرده است و این روال در دوره جدید نمی‌تواند و نباید استمرار داشته باشد.

استاندار اصفهان تأکید کرد: چه مسئله‌ای مهم‌تر از مسئله ساماندهی امور جوانان است که آقایان مدیرکل به این مسئله انقدر بی‌توجهی می‌کنند؟

وی ضمن عذرخواهی از نمایندگان مدیران‌کل دعوت شده که در جلسه حضور داشتند، از آن‌ها خواست جلسه را ترک کنند و تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع جوانان و سطح تصمیم‌گیری در این ستاد لازم است مدیران‌کل شخصاً در این‌گونه جلسات شرکت کنند.

مهرعلیزاده گفت: مدیران موظف هستند در برنامه‌های عملیاتی و کاربردی خود را در خصوص جذب هرچه بیشتر جوانان، اشتغال آن‌ها و حضور فعال و پرنشاط آن‌ها در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، علمی و سیاسی را ارائه کنند.

وی با بیان اینکه جوانان سرشار از انرژی، فکر و ایده‌های جدید و خلاق هستند و با واقعیت‌های بین‌المللی ارتباط و قدرت تعامل بیشتری داشته باشند، اضافه کرد: تا زمانی‌ که کارها و برنامه‌ها به دست جوانان با انگیزه، قوی و پر ریسک سپرده نشود از کیفیت لازم برخوردار نخواهد بود.

استاندار اصفهان از مدیران خواست تا در یک زمان‌بندی معقول و محدود که در هر حال بیش از ۳ ماه به طول نینجامد، حداقل ۲ الی ۳ نفر از معاونان خود را از بین جوانان ۲۵ الی ۳۵ سال خود انتخاب کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=241450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر