3

تبریزی: هدفم از شادی گل، هواداران سپاهان نبود

  • کد خبر : 241775
  • ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴

گلزن ذوب آهنی ها می گوید هدفش از اجرای شادی گل دوم ذوبی ها، هواداران تیم سپاهان نبود.

گلزن ذوب آهنی ها می گوید هدفش از اجرای شادی گل دوم ذوبی ها، هواداران تیم سپاهان نبود.

به گزارش افق نیوز/ مرتضی تبریزی در دربی حساس اصفهان موفق شد روز پرفروغی را پشت سر بگذارد. او پس از پایان بازی به “ورزش سه” گفت: خداوند را شکر می کنم که توانستیم در این بازی حساس به پیروزی برسیم. تیم ما روند بسیار خوبی پیدا کرده و هم اکنون میل به بردن با حمایت مسئولان باشگاه و هواداران و خواست کادرفنی و بازیکنان شکل گرفته است.

او ادامه داد: خیلی خوشحالم که تلاش های کادرفنی و بازیکنان نتیجه داده است و همانطور که می بینید از ۵ بازی اخیر توانستیم ۱۳ امتیاز به دست بیاوریم. امتیازاتی مهمی که جایگاه ما را در جدول رده بندی بهبود بخشید.

کاپیتان ذوبی ها ادامه داد: البته ما باید همین روند را تا پایان فصل نیز حفظ کنیم. نباید فراموش کنیم ما بازی های حساسی پیش رو داریم و باید به دنبال ادامه روند موفقیت آمیز خود باشیم. ما باید بازی به بازی تا پایان فصل پیش برویم و برابر حریفان به امتیازات لازم دست پیدا کنیم.

گلزن ذوبی ها در رابطه با درخشش خود در دیدار دربی اصفهان گفت: امروز یک گل به ثمر رساندم و یک پاس گل نیز مهیا کردم. خداوند را شاکرم که توانستم عملکرد خوبی داشته باشم.

تبریزی در رابطه با شادی گل حاشیه ساز خود گفت: منظور من در اجرای آن شادی گل به هیج وجه هواداران تیم بزرگ سپاهان نبود. ابدا قصد نداشتم با گلی که به ثمر رساندم حاشیه سازی کنم.

او در پایان گفت: این برد را به همه هواداران و کارگران شریف ذوب آهن تقدیم می کنیم . این پیروزی حساس حاصل حمایت های آنها و تلاش همه بازیکنان و مربیان تیم ذوب آهن به دست آمد. ضمن اینکه باید بگویم تیم سپاهان همیشه بزرگ است و این شکست چیزی از ارزش های این تیم کم نمی کند. بهرحال فوتبال همین است و گاهی اوقات و گاهی اوقات شکست در آن وجود دارد. حالا شرایط به گونه ای رقم خورد که آنها بازی را ببازند اما دلیل نمی شود چیزی از بزرگی سپاهان کم کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=241775

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر