2

مدیر جدید روابط عمومی بانک تجارت منصوب شد

  • کد خبر : 241939
  • ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵

در جلسه ای با حضور رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت ، محمد احمدی آذر به عنوان رئیس جدید اداره روابط عمومی این بانک معرفی شد.

خبرگزاری فارس: مدیر جدید روابط عمومی بانک تجارت منصوب شد

به گزارش افق نیوز به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، در این مراسم که عصر شنبه ۲۳ دی ماه برگزار شد دولت آبادی با اشاره به حساسیت‌های حرفه روابط عمومی اظهارداشت: روابط عمومی جبهه اول هر سازمان است و عملکرد آن در سریع‌ترین زمان ممکن مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی افزود: شرایط جدید بانک تجارت می طلبید تا برای دستیابی به اهداف کوتاه مدت و با جابجایی افراد از توانمندی و پتانسیل نیروها در مسولیت‌های مختلف استفاده کنیم.

دولت آبادی از زحمات کاظم پور در دوران تصدی مسئولیت اداره روابط عمومی بانک تقدیر و گفت: وی در این مدت عملکرد درخشانی را از خود بر جای گذاشت و انشالله از توانمندی ایشان در مسئولیت جدید و در حوزه بازاریابی بانک بهره خواهیم برد.اطمینان داریم آقای احمدی آذر نیز با قبول این مسئولیت، برنامه های بانک در این حوزه را با انرژی بیشتر راهبری خواهد کرد.

کاظم پور نیز در این مراسم با ارائه گزارش مختصری از عملکرد ۱۰ ساله خود در حوزه روابط عمومی بانک تجارت در سمت معاونت و رئیس این اداره برای احمدی آذر مدیر جدید روابط عمومی در این مسئولیت جدید آرزوی توفیق کرد.

در پایان این مراسم مدیر عامل بانک تجارت حکم انتصاب کاظم پور را به عنوان رئیس اداره بازاریابی و روابط با مشتریان و احمدی آذر را به عنوان رییس اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک تجارت به آنان اعطا کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=241939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر