3

این گوشی در زیر یک دریاچه یخ زده نیز کار می‌کند +تصاویر

  • کد خبر : 242557
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

در یک ویدیوی منتشر شده، شاهد قرار گرفتن یک گوشی میت ۱۰ پرو درون یک فریزر با دمای منفی ۲۴ درجه سانتیگراد بودیم اما اکنون . آن‌ها این گوشی هوشمند را درون یک دریاچه یخ زده قرار داده‌اند. افق نیوز/ هواوی به طور جدی در پی ارتقای گوشی‌های سری میت ۱۰ خود در سال ۲۰۱۷ بوده […]

AftabYazd.jpg

در یک ویدیوی منتشر شده، شاهد قرار گرفتن یک گوشی میت ۱۰ پرو درون یک فریزر با دمای منفی ۲۴ درجه سانتیگراد بودیم اما اکنون . آن‌ها این گوشی هوشمند را درون یک دریاچه یخ زده قرار داده‌اند.

افق نیوز/ هواوی به طور جدی در پی ارتقای گوشی‌های سری میت ۱۰ خود در سال ۲۰۱۷ بوده است. مخصوصا گوشی پرچم‌دار میت ۱۰. به طوری‌که حتی اخیرا در یک ویدیوی منتشر شده، شاهد قرار گرفتن یک گوشی میت ۱۰ پرو درون یک فریزر با دمای منفی ۲۴ درجه سانتیگراد بودیم. اما اکنون هواوی یک آزمایش دیوانه‌وار را ترتیب داده است. آن‌ها این گوشت هوشمند را درون یک دریاچه یخ زده قرار داده‌اند!

به نظر می‌رسد این آزمایش برای به رخ کشیدن قدرت مقاومت میت ۱۰ نسبت به محصولات آی‌فون و آی‌پد شرکت اپل است که معمولا با قرار گرفتن در دماهای پایین برای محافظت از دستگاه، نهایتا خاموش می‌شوند. طبق اطلاعات درج شده در سایت رسمی اپل، دمای بهینه کارکرد آی‌فون، آی‌پاد و ساعت اپل، بین صفر تا ۳۵ درجه سانتیگراد است. این دما برای مک‌بوک‌ها نیز محدودتر است و بین ۱۰ تا ۳۵ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

ظاهرا دمای پایین برای میت ۱۰ مشکلی ایجاد نمی‌کند و حتی در دمای‌های به شدت سرد نیز به خوبی از عهده وظایف خود برخواهد آمد. هر چند که شرکت هواوی نیز بر روی وب‌سایت خود دمای کارکرد میت ۱۰ را بین صفر تا ۳۵ درجه سانتیگراد اعلام کرده اما این آزمایش هیجان‌انگیز و همینطور آزمایش فریزر، نشان داد که میت ۱۰ پرو می‌تواند به خوبی دمای بسیار پایین را نیز تحمل کند و زنده بماند.

در این آزمایش نشان داده شد که قلب میت ۱۰ پرو در زیر دریاچه یخ‌زده نیز خواهد تپید و تماس‌ها قابل پاسخ‌گویی است. واقعا هواوی دیگر برای اثبات توانایی‌های بی‌نظیر میت ۱۰ پرو چه کار دیگری باید انجام دهد؟ ما براساس دانسته‌های خود در مورد زندگی و مرگ میت ۱۰ پرو در زیر دریاچه‌ تاریک و یخ‌زده صبحت می‌کنیم. گواهینامه IP67 برای داشتن بدنه ضدآب و ضد غبار و یک طراحی عالی تمام صفحه، سیستم‌روی چیپست (SoC) قدرتمند همراه با هوش مصنوعی، رابط کاربری EMUI 8.0 و زندگی در آبی عمیق!

منبع: آی تی رسان

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=242557

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر