1

مهرعلیزاده: روابط ایران و روسیه موجب خشک‌شدن ریشه تروریسم شده است/ جاکاریان: در برجام از مواضع ایران دفاع می‌کنیم

  • کد خبر : 243179
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳

استاندار اصفهان در دیدار سفیر روسیه با اشاره به سوابق طولانی و ارزشمند روابط و همکاری‌های بین ایران و روسیه، گفت: این روابط موجب شده تا ریشه تروریسم تا حد زیادی در منطقه خشکانده شود.

به گزارش افق نیوز و به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سفیر روسیه در ایران با محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان به منظور معرفی سرکنسول جدید این کشور در اصفهان دیدار کرد.

مهرعلیزاده در این دیدار با اشاره به  سوابق طولانی و ارزشمند روابط و همکاری‌های بین ایران و روسیه، اظهار کرد: در دوره جدید نیز، این روابط موجب شده تا ریشه تروریسم تا حد زیادی در منطقه خشکانده شود.

وی با اشاره به خواهرخواندگی اصفهان و سن پترزبورگ، خواستار سفر تورگردان‌ها، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و پرواز مستقیم بین اصفهان و این شهر شد.

لوان جاگاریان سفیر روسیه هم در این دیدار هدف از سفر به اصفهان را معرفی سرکنسول جدید دانست و اظهار کرد: هماهنگی‌های دو کشور به خصوص در موضوع سوریه موجب شد که پدیده تروریسم و تهدیدات آن تا حد زیادی با شکست مواجه شود و ما با ایران در واقع در موضوع سوریه هم نظر و هم سنگر هستیم.

وی افزود: در موضوع برجام به شدت منتقد آمریکا هستیم و از مواضع جمهوری اسلامی ایران با قوت دفاع می‌کنیم و معتقدیم ایران به تعهدات خود کاملا پایبند بوده است.

سفیر روسیه در ایران در خصوص لغو روادید بین گردشگران ایران و روسیه قول مساعد داد و خاطر نشان کرد: امیدواریم میزبان خوبی برای تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی روسیه باشیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=243179

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر