2

پزشک جراح قائدی: علائم حیاتی او پایدار بوده است

  • کد خبر : 243361
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵

پزشک جراح مهدی قائدی گفت: از صبح تاکنون که عمل تمام شده، اصلاً خونریزی اضافه نشده و علائم حیاتی در این بازیکن پایدار بوده است.

Image result for ‫مهدی قائدی‬‎

به گزارش افق نیوز و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، ‌نشست خبری پزشک معالج و جراح مهدی قائدی برگزار شد ورحمانیان توضیحات کاملی درباره روند درمانی این بازیکن مطرح کرد.

پزشک معالج او در پاسخ به این سوال که «آیا قائدی به تهران منتقل می‌شود یا خیر؟»، گفت: معلوم نیست چه زمانی دستگاه‌ها از مهدی قائدی جدا می‌شوند. اگر فردا یا پس فردا جدا بشنوند، او باید به مدت یک هفته به صورت مطلق استراحت کند تا به شرایط طبیعی‌اش برگردد. ما باید مطمئن شویم که خون‌ریزی قائدی را تهدید نمی‌کند و سپس درباره انتقال به تهران تصمیم‌گیری می‌کنیم.

رحمانیان افزود: قائدی حدود ساعت ۲ بامداد امروز (دوشنبه) به بیمارستان خلیج فارس رسید. به دلیل خونریزی که داشت، سطح هوشیاری نسبتا پایین بود. مشخص شد خونریزی داخل شکم وجود دارد، اما طحال نیست. قائدی را سریعاً به داخل اتاق عمل بردیم و داخل اتاق عمل هم خونریزی شدیدی وجود داشت، اما کنترل شد.

جراح مهدی قائدی ادامه داد: نوع آسیب طوری است که احتمال خونریزی مجدد طی روزهای آینده وجود دارد. این به آگاهی خانواده و پزشکان بیمار رسیده و گفتیم احتمال عمل مجدد وجود دارد. از صبح تاکنون که عمل تمام شده، اصلاً خونریزی اضافه نشده و علائم حیاتی در این بازیکن پایدار بوده است. آزمایش‌های بیمار به‌مرور درست شده و خودمان هم بیمار را به صورت عمدی بیهوش نگه داشتیم تا راحت‌تر با این استرس کنار بیاید. ان‌شاءالله از فردا اگر شرایط مهیا باشد، به هوش می‌آوریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=243361

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر