3

عاقبت به خیری مسئولین در مردم داری است

  • کد خبر : 243591
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

جانشین فرمانده سپاه در امور بسیج با اشاره به رهبری های داهیانه امام عنوان نمود: هنر امام آشتی انسان با خدا بود که فطرت های مردم را متوجه خداپرستی نمود که با آموزه های دین می توان جامعه را اداره نمود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلاب اسلامی هدیه ای است از جانب خداوند متعال که قرن های متمادی خواسته پس از غیبت کبری آزادگان عالم برای تحقق آن تلاش نمودند اما حکومت اسلامی تشکیل نشد.

 افق نیوز، سردار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین در دومین روز از سفر خود به استان خراسان جنوبی با حضور در مراسم یوم الله ۱۲ بهمن که با حضور هزاران نفر از مردم ولایت مدار این استان در میدان امام خمینی بیرجند برگزار شد حضور یافته و سخنرانی نمود.

غیب پرور ۱۲ بهمن را روز عظمت خواند و گفت: انقلاب اسلامی هدیه ای است از جانب خداوند متعال که قرن های متمادی خواسته پس از غیبت کبری آزادگان عالم برای تحقق آن تلاش نمودند اما حکومت اسلامی تشکیل نشد.

وی ادامه داد: اما خداوند اراده فرمود انقلاب اسلامی با دستان قدرتمند امام عزیز رقم بخورد امام عزیزی که به مردم وفاداری چون ایرانیان نیاز داشت.

وی با این تعبیر که اگر مردم در صحنه نباشند امام مسلمین خانه نشین شده و یا بین دو نهر شهید بشود عنوان کرد: همراهی امت برای موفقیت امام در جامعه ضروری است که بحمدالله هم امام قدر مردمش را دانست و هم امت قدردان امام بودند. لذا خداوند عزت، آبرو و شرف را به این ملت عطا فرمود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: قبل از انقلاب ملتی تحقیر شده بودیم نه صنعتی داشتیم و نه استقلال سیاسی تا آنجا که حتی برای تغییر رییس دانشگاه تهران شاه باید از سفیر آمریکا در ایران اجازه می گرفت.

وی در همین خصوص گفت: آنقدر در پیشرفت های نظامی و دفاعی عقب مانده بودیم که تکنسین آمریکایی اختیاراتش بیشتر از ژنرال ارتش شاهنشاهی بود.

جانشین فرمانده سپاه در امور بسیج با اشاره به رهبری های داهیانه امام عنوان نمود: هنر امام آشتی انسان با خدا بود که فطرت های مردم را متوجه خداپرستی نمود که با آموزه های دین می توان جامعه را اداره نمود.

وی عظمت ایرانیان را در دنیا یادآور شده و خاطر نشان کرد: اما با عزت و شرافت سرمان را در دنیا بالا گرفته ایم و ندا و پیام انقلاب؛ عالم را در نوردیده است تا آنجا که تمام دنیا با احترام مقابل این انقلاب عظیم قد علم می کند.

غیب پرور مقابله با دشمن را از مصادیق عزت انقلاب دانسته و گفت: جهاد کبیر یعنی قدرت نه گفتن به دشمن که به فرموده ولایت باید این روح جهاد کبیر را تقویت کنیم.

وی افزود: آن روز که مقابل دشمن نایستیم باید فاتحه انقلاب را بخوانیم .

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج با اشاره به قدرت موشکی کشور عزیزمان عنوان نمود: آن روز که دست از اسلام برداریم و قرآن و عترت را رها کنیم خیال آمریکا و استکبار راحت شده و ما را رها می کند.

وی با اشاره به نفوذ انقلاب اسلامی در میان ملل دنیا تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران گرانیگاه قدرت عالم است و آزادی خواهان دنیا ایرانیان را الگوی خود قرار داده اند که پیروزی های لبنان، فلسطین، عراق، سوریه و یمن اثبات این مدعاست.

وی در همین خصوص با اشاره به آثار انقلاب اسلامی در سراسر گیتی عنوان کرد: این انقلاب هدیه ی بزرگ پروردگار نه تنها به ایرانیان که به انسان های تمام عالم است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین فرموده امام امت مبنی بر اینکه « ما در انتظار رویت خورشیدیم » یادآور شده و گفت: پیش از طلوع خورشید باید فجر صادقی باشد که انقلاب اسلامی فجر صادق طلوع خورشید مهدوی است.

وی با این اشاره که ما هم اکنون در بین الطلوعین قرار داریم تاکید کرد: اگر در این دوران حساس بین الطلوعین خوابمان ببرد دشمن با تصرف خانه و سرزمینمان و بی هویتی جوانان ما را با لگد بیدار خواهد کرد.

غیب پرور در بخش پایانی سخنان خود قدردانی از نعمت انقلاب را متوجه همگان دانسته و گفت: مردم عزیز و شریف ایران اسلامی با ولایت مداری خود و حضور همیشگی در صحنه های مورد نیاز؛ قدر این انقلاب را دانسته و انقلابی گری خود را ثابت نمودند.

وی اما خطاب به مسئولین تاکید کرد: عاقبت به خیری مسئولین و مدیران نظام در مردم داری است که قدر مردم را بدانند و قدردانی از مردم این است که بدانیم خادم آنان بوده و بایستی شان مردم را رعایت کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=243591

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر