1

۲۲بهمن امسال، تماشایی خواهد بود/ عکس‌العمل مردم به فعالیت نظریه‌پردازهای قلابی و دلقک‌ها

  • کد خبر : 244110
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱

هم‌زمان با نوزدهم بهمن ماه سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی ارتش با حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) و روز نیروی هوایی جمعی از فرماندهان و کارکنان نهاجا با رهبر انقلاب دیدار کردند.

هم‌زمان با نوزدهم بهمن ماه سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی ارتش با حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) و روز نیروی هوایی جمعی از فرماندهان و کارکنان نهاجا با رهبر انقلاب دیدار کردند.

به گزارش افق نیوز، هم‌زمان با نوزدهم بهمن ماه سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی ارتش با حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) و روز نیروی هوایی، جمعی از فرماندهان، افسران، خلبانان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) صبح امروز (پنجشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا دیدار کردند.

۲۲بهمن امسال، تماشایی خواهد بود/ عکس‌العمل مردم به فعالیت نظریه‌پردازهای قلابی و دلقک‌ها

رهبرانقلاب، امروز: دشمن هدفش این است که از این استمرار و استقامت انقلاب جلوگیری کند.

از هر وسیله‌ای هم که بتواند استفاده می‌کند. از متفکرنماها که پول میدهند برای این‌که علیه پایه‌های انقلاب فکر تولید کنند تا نظریه پردازهای قلابی و قلم‌به‌مزدها و امکانات #فضای_مجازی و #دلقک؛ از هرچه بتوانند استفاده می‌کنند تا گستره مخاطبان خود را زیاد کنند.

همه این کارها از اول  انقلاب انجام می‌شد. از همه اینها استفاده می‌کنند، ناگهان یک ۲۲بهمن پیش می‌آید، می‌بینید در همه مناطق کشور سیل جمعیت راه می‌افتد و شعار واحدی می‌دهند؛ در زمستان سرد روی یخ، زیر بارش برف و باران.

یا فرض کنید ۹دی پیش می‌آید آنجور. ۹دی سال ۸۸ یا ۹دی امسال شما دیدید مردم با چه شور و هیجانی آمدند، چون احساس حضور دشمن را کرده بودند.

موجود زنده و روبه‌رشد یعنی این. آن همه تلاش و فعالیت و فقط هم تلاش در فضای مجازی نیست، مثلا #تحریم می‌کنند که روی زندگی مردم اثر می‌گذارد اما عشق به انقلاب اسلامی اینجور عکس العملی در مردم بوجود می‌آورد.

امسال هم من به شما عرض کنم به حول و قوه الهی ۲۲بهمن امسال از آن ۲۲بهمن‌های تماشایی خواهد بود چون مردم با این یاوه‌گویی‌هایی که بعضی دولتمردان آمریکایی کردند احساس می‌کنند که دشمن در حال کمین گرفتن برای تهاجم و دشمنی است. امسال حضور مردم از همیشه گرم‌تر خواهد بود و همه به توفیق الهی می‌آیند.

در بحث عدالت کم‌کاری داریم/ برخورد با کارگزاران حکومتی فاسد با شدت عمل بیشتر پیگیری شود

رهبرانقلاب، امروز: در بحث عدالت و عدالت اجتماعی و برداشتن فاصله‌ی بین قشرهای مختلف مردم کم‌کاری و عقب‌ماندگی داریم.

کاری که باید در این زمینه انجام بگیرد، آن‌چنان که شایسته و بایسته و لازم بوده انجام نگرفته و باید به‌جد دنبال آن باشیم و بدانید که به توفیق الهی دنبال آن هستیم و از آن صرف نظر نخواهیم کرد. البته راهش، مبارزه با ظلم و فساد است.

عدالت معنای وسیع و گسترده‌ای دارد، هم در سطح جامعه است هم در سطح بین‌الملل؛ هم بُعد سیاسی دارد و هم اقتصادی. در همه‌ی اینها یک ارزش مطلق هم هست؛ یعنی ارزش‌های دیگر نسبی هستند و #عدالت مطلق است.

عدالت لازم است؛ باید با فساد مبارزه بشود، با ظلم مبارزه بشود، البته خیلی سخت است. فساد مثل اژدهای هفت‌سر افسانه‌هاست، یک سرش را که می‌زنی با شش سر دیگر حرکت می‌کند، از بین بردنش آسان نیست. برخورد با آن کسانی که منتفع از فساد هستند کار بسیار سختی است ولی از آن کارهایی است که حتماً باید انجام بگیرد.

همه‌ی مدت حکومت امیرالمؤمنین علیه‌السلام تقریباً به این مقوله‌ی مهم گذشت و البته تمام هم نشد. برخورد با کارگزاران حکومتی‌ای که در آنها ظلم و فسادی هست، باید #جدی و شدت عمل با آنها بیشتر باشد.

منبع: khamenei.ir
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=244110

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر