1

بارش‌های پراکنده در راه هستند

  • کد خبر : 244256
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی از بارش‌های پراکنده طی هفته آینده در بیشتر مناطق کشور خبر داد.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی از بارش‌های پراکنده طی هفته آینده در بیشتر مناطق کشور خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیش بینی آخرین وضعیت جوی کشور طی امروز و هفته آینده اظهار کرد: امروز در مناطقی از کرمان، هرمزگان، ارتفاعات سیستان و بلوچستان و برخی مناطق شمال شرق کشور و با احتمال در استان گلستان بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود. همچنین پیش بینی شده که بارش در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود. در روز شنبه نیز در استان‌های خراسان شمالی، رضوی، شمال سمنان و به صورت خفیف‌تر در برخی مناطق خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد بارش پراکنده و وزش باد و در ارتفاعات البرز بارش برف پیش بینی می‌شود. در این روز با نفوذ سامانه پرفشار به سواحل دریای خزر در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش باران و در استان اردبیل و ارتفاعات البرز بارش برف پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در روز یکشنبه نیز بارش پراکنده و وزش باد در سواحل دریای خزر به ویژه مناطق شرقی، ارتفاعات البرز، شمال شرق کشور و در برخی مناطق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان دور از انتظار نیست. ضمن اینکه از اواخر وقت روز یکشنبه در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی و شرقی افزایش ابر و به تدریج بارش پراکنده انتظار می‌رود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوای استان تهران نیز توضیح داد و گفت: آسمان تهران نیز طی فردا و پس فردا قسمتی ابری به همراه غبار محلی پیش بینی می‌شود. در بعضی ساعات احتمال افزایش ابر و بارش پراکنده و گاهی وزش باد همراه خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=244256

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر