1

اتفاق باورنکردنی برای پرسپولیس!

  • کد خبر : 244563
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۷:۲۳

 در چند سال گذشته پرسپولیس برانکو با همه قدرتش حداقل یک ضعف بزرگ داشته که هیچ‌وقت برطرف نشد.

 در چند سال گذشته پرسپولیس برانکو با همه قدرتش حداقل یک ضعف بزرگ داشته که هیچ‌وقت برطرف نشد.
 پرسپولیس اتفاق باورنکردنی برای پرسپولیس/ یک نیم‌فصل بدون پنالتی!

افق نیوز/ در چند سال گذشته پرسپولیس برانکو با همه قدرتش حداقل یک ضعف بزرگ داشته که هیچ‌وقت برطرف نشد. این تیم همیشه آمار بسیار بدی در زمینه گل کردن پنالتی‌ها داشته؛ چه در لیگ پانزدهم که آنها قهرمان نشدند و چه حتی در لیگ شانزدهم که سرخپوشان به مقام قهرمانی دست یافتند.

 

در جام حذفی هم در دو سال گذشته پرسپولیس در ضیافت پنالتی‌ها به قشقایی شیراز و نفت آبادان باخته که به خوبی نشان می‌دهد این تیم پنالتی‌زن مطمئن ندارد. در پرسپولیس برانکو خیلی از ستاره‌ها پنالتی خراب کرده‌اند؛ از مهدی طارمی و علی علیپور و گادوین منشا تا کمال کامیابی‌نیا و سیامک نعمتی! بخش دیگری از دردسرهای پنالتی برای قرمزها، تعیین زننده ضربه بوده است.

 

در این دو، سه سال همیشه کشمکش‌هایی در مورد اینکه چه کسی ضربه پنالتی را بزند وجود داشته؛ تا آنجا که یک بار بعد از پنالتی چیپ سوخته طارمی برابر الریان قطر، برانکو به صراحت گفت دیگر به این بازیکن پنالتی نخواهد داد، اما او درست در مسابقه بعدی برابر ماشین‌سازی پشت ضربه پنالتی ایستاد و آن را گل کرد. حالا بگذریم از دعوای رضاییان و طارمی در داربی و یا کامیابی‌نیا که دو سال پیش جلوی ذوب‌آهن با خواهش و قسم پنالتی را از بنگر گرفت و خراب کرد.

 

امسال اما ظاهرا داوران لیگ برتری برای اینکه این مشکل سرخپوشان را حل کنند، یک راه بهتر پیدا کرده‌اند و تصمیم گرفته‌اند کلا به سود این تیم پنالتی نگیرند! در اتفاقی عجیب و شاید بی‌سابقه چیزی حدود نیم‌فصل است که برای پرسپولیس در لیگ برتر پنالتی اعلام نشده. آخرین پنالتی سرخپوشان مربوط به همان ضربه‌ای است که در داربی رفت توسط علی علیپور وارد دروازه استقلال شد. اگر در بازی پنجم اسفند برابر استقلال خوزستان به سود پرسپولیسی‌ها پنالتی اعلام نشود، دوران محرومیت آنها از این موهبت به یک نیم‌فصل کامل خواهد رسید.

 

به همین سادگی کل مشکلات و حواشی پنالتی زدن در پرسپولیس فراموش شده و کلا همه یادشان رفته که روزی چه داستان‌هایی در این مورد به وجود می‌آمد. در مجموع امسال در لیگ برتر سه پنالتی به سود پرسپولیس اعلام شده که مهدی طارمی و علی علیپور ضربات‌شان را برابر سپاهان و استقلال تهران گل کرده‌اند و گادوین منشا هم پنالتی‌اش را مقابل استقلال خوزستان از دست داده است.

بانک ورزش

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=244563

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر